رئیس جمهور درگذشت همسر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی را تسلیت گفت

بیرجند - ایرنا - رئیس جمهور با حضور در منزل نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، درگذشت همسر وی را مجددا تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه در ادامه سفر به خراسان جنوبی با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی ضمن دیدار و گفت و گو، بار دیگر درگذشت همسر مکرمه امام جمعه بیرجند را تسلیت گفت.

رئیس جمهور پیش از این (پنجم شهریور) در پیامی درگذشت همسر نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند را تسلیت گفته بود.

همسر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی چهارم شهریور ماه جاری درگذشت.

رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند وارد خراسان جنوبی شد. سومین سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، مردمی است که همزمان با روز اربعین با هدف حضور در جمع مردم استان در شهرستان‌های مختلف انجام می‌شود.

عملیات اجرایی طرح راه آهن نهبندان - بیرجند - قاین - یونسی که در دولت سیزدهم تامین اعتبار شده است امروز با حضور رئیس جمهور به طور رسمی آغاز شد تا طرح راه آهن زاهدان - بیرجند - مشهد در حوزه جغرافیایی خراسان جنوبی پس از سه دهه انتظار مردم این دیار به مرحله اجرا برسد.

رئیس جمهور سپس در پیاده روی دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی که از میدان آزادی بیرجند تا آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) برگزار شد، شرکت و در جمع عزاداران سخنرانی کرد.

آیت الله رئیسی در ادامه این سفر یکروزه با بالگرد راهی شهرستان مرزی درمیان شد و در مسجد محمد رسول الله (ص) شهر اسدیه با مردم اهل تسنن و تشیع دیار دارالتقریب دیدار کرد.

نشست با نخبگان و نشست با ائمه جمعه، علما و طلاب در بازگشت مجدد به بیرجند از برنامه‌های پایانی سفر یک روزه رئیس جمهور به خراسان جنوبی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha