۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۴۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85222083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراجا در تحقق اهداف امام حسین(ع) برای مبارزه با فساد مصمم است

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: امروز نیروهای فراجا در راستای تحقق اهداف امام حسین(ع) که همان مبارزه با فساد اقتصادی، تبعیض در جامعه، فساد اخلاقی، آلودگی جوانان و جرم و جنایت است مصمم هستند و خود را فدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله "حبیب‌الله شعبانی‌موثق" شامگاه چهارشنبه در آئین چهلمین روز شهادت سرهنگ شهید "علی میرزایی" در مسجد جامع روستای حسین‌آباد ناظم شهرستان ملایر افزود: نیروهای فراجا در مرزهای کشور و خط مقدم همواره حضوری مجاهدانه دارد.

وی با بیان اینکه شهید میرزایی با نگاه اعتقادی که در مجموعه فراجا حاکم است، جان خود را برای دفاع از مردم و وطن فدا کرد، اظهار داشت: با وجود برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی، امنیت حاکم بر کشور در پرخطرترین منطقه دنیا و برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌های دشمنان، امنیتی ستودنی است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه مردم همواره قدردان نیروهای فراجا هستند، این امنیت را مرهون زحمات، مجاهدت‌ها، ایستادگی و مقاومت فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و ارتش دانست که با وجود همه سختی‌ها در حال مجاهدت هستند.

آیت‌الله شعبانی‌موثق با اشاره به قیام و نهضت عاشورا، تاکید کرد: هدف امام حسین(ع) از اینکه خود، فرزندان و یارانش را در یک روز فدا کرد و ۴۹ روز زنان بنی‌هاشم اسیر شدند، نجات من و شما از جهالت و ضلالت‌ها بود.

وی با تاکید بر اینکه جامعه‌ای که در آن فساد و جرم و جنایت باشد، سرگردان است و دچار ضلالت و گمراهی می‌شود، ادامه داد: امروز نیروهای فراجا و مجموعه‌های مختلف امنیتی در مسیر مبارزه با فساد هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) برای جلوگیری از فساد قیام کرده و جان خود را فدا کردند تا جامعه بستر فساد، سردرگمی و خرافات نشود. آیت‌الله شعبانی‌موثق حرکت دادن جامعه به سمت خداوند را یکی دیگر از اهداف امام حسین(ع) در قیام عاشورا برشمرد.

وی گفت: جامعه‌ای که به سمت خدا حرکت کند، فساد ستیز می‌شود و جوانی که به سمت مبارزه با فساد حرکت کند، ظلم‌ستیز و مطالبه‌گر خواهد شد.

وی بیان کرد: ماندگاری امروز امام حسین(ع) و اینکه ۲۰ میلیون نفر بر گرد حرم ایشان طواف می‌کنند، نشان دهنده پیروزی و ماندگاری جریان حق است.

امام جمعه همدان به افزایش حضور مردم در مراسمات عزاداری سیدالشهدا و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی با وجود تبلیغات و تلاش گسترده دشمنان اشاره کرد و افزود: این حرکت میلیونی نشان می‌دهد جبهه حق ماندگار است.

آیت‌الله شعبانی‌موثق تاکید کرد: اختلاس‌گرانی که به اموال بیت‌المال دست درازی می‌کنند، در حق ۹۰ میلیون نفر ظلم کرده و باید دستش قطع شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، گفت: این انقلاب به سادگی بدست نیامده و محصول فداکاری و مجاهدت شهدا و خانواده‌های آنان است و باید قدردان آنان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز تقدیر الهی بر بقا جریان حق است، این ماندگاری را مستلزم برنامه‌ریزی، توجه، تبلیغ، حل مشکلات و حضور مردم دانست و ابراز امیدواری کرد: مسئولان کشور نه با گفتار بلکه با حل مشکلات معیشت مردم قدردانی عملی از این مردم کم‌نظیر داشته باشند.

آیت‌الله شعبانی‌موثق با اشاره به خلق حماسه‌های بزرگ توسط مردم، خاطرنشان کرد: دولت در عرصه‌های کلان اقتصادی دستاوردهای خوبی داشته و امیدواریم در عرصه‌های معیشت روزمره مردم نیز اهتمام ورزد.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز در این آئین ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید مدافع امنیت "سرهنگ علی میرزایی" اظهار داشت: تبریک از آن جهت است که فیض عظیم شهادت لیاقت می‌خواهد و خانواده این شهید بزرگوار می‌دانند شهید میرزایی برگزیده و انتخاب شده از سوی حضرت حق بود.

سردار "سلمان امیری" بیان کرد: چهل روز است که خانواده شهید میرزایی، مردم این استان و شهرستان و خانواده فراجا برای از دست دادن این افسر لایق، شجاع، متدین و دلاور عزادار است و در فقدان این شهید سرافراز می.سوزیم.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ شهید «علی میرزایی» سوم مرداد امسال در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید و در روستای زادگاهش حسین‌آباد ناظم به خاک سپرده شد.

از شهید میرزایی یک دختر ۶ ساله و یک پسر ۱۴ ساله به یادگار مانده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha