حوادث ترافیکی خراسان رضوی در اربعین حسینی ۲۰ مصدوم برجا گذاشت

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار حادثه واژگونی و تصادف جاده‌ای که به طور جداگانه و همزمان با اربعین حسینی در شهرستان های استان رخ داد، ۲۰ مصدوم برجا گذاشت.

محمد علیشاهی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حادثه نخست تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری تیبا و سمند ساعت ۱۲:۲۶ دقیقه ظهر امروز در طرقبه کوهساران ۱۴ بعد از هتل سحاب رخ داد که این حادثه پنج مصدوم داشت که مصدومان توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان فارابی مشهد منتقل شدند.

وی ادامه داد: در حادثه دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید ساعت ۱۵:۰۵ دقیقه ظهر امروز در جاده مشهد- گلبهار، بعد از دوربرگردان گلمکان، پنج نفر مصدوم شدند که توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال داده شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه پراید ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه عصر امروز در جاده دولت آباد مشهد، نزدیک روستای احمدآباد رخ داد که این حادثه هفت مصدوم داشت و مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

رییس جمعیت هلال احمر قوچان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: حادثه تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید در جاده چناران به قوچان در ساعت ۱۹ و ۳۷ دقیقه امشب رخ داد.

محمد رضایی رکن آبادی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که این تصادف چهار نفر حادثه دیده داشت که سه نفر مصدوم شدند و یک نفر از مصدومان که داخل خودرو مبحوس شده بود، توسط نجاتگران پایگاه و با استفاده از تجهیزات خودرو ست نجات رها سازی شد.

وی ادامه داد: از سه مصدوم این حادثه یک نفر توسط عوامل هلال احمر و یک مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ برای درمان بیشتر به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان انتقال داده شدند و مصدوم سوم با توجه به رضایت شخصی بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه در سر صحنه حادثه ترخیص شد.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha