۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۲۴
کد خبر: 85222124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزانه ۹۰ هزار وعده غذا توسط یزدی‌ها در عراق توزیع شد

یزد- ایرنا- نایب رییس ستاد عتبات عالیات استان یزد گفت: از ۱۵ تا ۲۰ صفر توسط ۶۰ موکب یزدی مستقر در کربلا تا نجف، ۹۰ هزار وعده غذا بین شرکت کنندگان ایرانی و غیر ایرانی در پیاده‌روی توزیع شد.

"کاظم مشهدی بافان " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت روزانه نیز زمینه پذیرش و اسکان بیش از ۷۰ هزار نفر فراهم شد.

وی با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان به خصوص خیران در تامین نیازهای موکب‌های امسال ادامه داد: پنح هزار نفر نیروی مردمی داوطلبانه با موکب‌ها همکاری داشتند.

این مسئول بیان کرد: در طول برپایی موکب‌ها در مسیر کربلا تا نجف حدود ۴۰۰ دستگاه کامیون و کامیونت نسبت به انتقال انواع کمک‌های مردم به عراق همکاری داشتند و در طول برپایی موکب‌ها در عراق برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی شامل مداحی و سخنرانی در خصوص اربعین برگزار شد.

وی تاکید کرد: تمامی اقدامات به خصوص در تامین نیازهای مردم و شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین امسال توسط مردم و خیران و بدون مشکل انجام شد.

مشهدی بافان بیان کرد: ستاد عتبات عالیات استان همچنان آمادگی خود را برای جذب کمک‌های مردمی و خدمت به آحاد جامعه اعلام می‌دارد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha