۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۳۶
کد خبر: 85222127
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیجیان یزدی در ۵۰ موکب به جاماندگان اربعین خدمت کردند

یزد- ایرنا- معاون فرهنگی سپاه الغدیر یزد گفت: بسیجیان یزد در قالب ۵۰ موکب مردمی در یزد و ۱۱ شهرستان دیگر استان در روز اربعین حسینی به شرکت کنندگان در راهپیمایی جاماندگان، خدمات رفاهی و فرهنگی ارائه کردند.

"سید حسین راسخی نژاد " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، ۳۰ موکب در شهرستان یزد و بقیه در سایر شهرستان‌ها مستقر بودند.

وی با تشکر از همراهی مردم و مسئولان بیان کرد: فعالیت موکب‌ها توسط بسیجیان بر حسب ضرورت در برنامه‌های مختلف اجتماعی ادامه دارد؛ توزیع بسته‌های فرهنگی، معرفتی و بصیرتی توسط موکب‌ها جزو اقدامات مهمی است که در روز اربعین انجام شد.

راسخی نژاد اظهار کرد: ۳۰۰ نفر از بسیجیان به صورت داوطلبانه با موکب‌ها همکاری داشتند و تمامی کارها مردمی و با همراهی خیران انجام شد.

وی گفت: تمام نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج سالیانه با همکاری بخش‌های مختلف به خصوص همکاری مساجد و نهادها و ادارات فعالیت فرهنگی و اجتماعی دارند.

معاون فرهنگی سپاه الغدیر یزد یادآور شد: تداوم همکاری مردم و خیران نقش مهمی در تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب اسلامی، کمک به آحاد مردم و جذب نوجوانان و جوانان دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha