مادر شهیدان «رستم زاده گنجی» آسمانی شد 

ساری - ایرنا - «حاجیه باجی خانم عباسی گنجی» مادر صبور شهیدان والامقام علی اصغر و حسین رستم‌زاده گنجی روز گذشته پس از سال‌ها استقامت و پایداری در سن ۹۲ سالگی، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران مازندران، پیکر پاک این مادر وارسته بعدازظهر امروز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه ساعت ۱۶ در محله دومیرکلا روستای پایین گنج افروز بابل تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.
سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز در پیامی ضمن عرض تسلیت این ضایعه به جامعه معزز شاهد و ایثارگر، بویژه خانواده و بستگان مرحومه، از درگاه خداوند متعال برای این مادر صبور همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر مسالت کرد.
شهید والامقام حسین رستم‌زاده گنجی در ۶ فروردین ماه سال ۱۳۴۱متولد و در دوم مردادماه سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در شلمچه و برادرش شهید علی اصغر رستم‌زاده گنجی در هشتم آبانماه سال ۱۳۳۳متولد و در بیستم دیماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

مادر شهیدان «رستم زاده گنجی» آسمانی شد 

در قسمتی از وصیت نامه شهید حسین رستم‌زاده گنجی آمده است: "من با خون سرخم تمام گناهانم را می شویم، پاک می کنم و با خونم لاله های اسلام را آبیاری کرده و سیراب می کنم. آفتاب عمر چه زود غروب می کند، آنگاه که خدا بخواهد انسانی دنیا را وداع گوید، اما چه زیباست که این وداع به لطافت قلب مهربان مادری باشد که فرزند دلبندش را در آغوش گیرد و بگوید برو به سوی شهادت در راه خدا".
شهید علی‌اصغر رستم‌زاده گنجی در قسمتی از وصیت نامه خود نوشت: "برای اجرای عدالت و قانون الهی به نبرد حق علیه باطل رفته ام و بسیار خوشحالم که در این راه قدم برداشته ام چون راهم راه سرخ حسین (ع) است و دفاع از دین و آیین او اسلام عزیز در جهان غریب است. فریاد مظلومانه رهبر کبیر انقلاب ما مانند جدش امام حسین (ع) بلند است".

مازندران در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۳ هزار و ۱۳۷ جانباز و بیش از ۲ هزار آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha