۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85222259
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی در خراسان جنوبی آغاز شد

بیرجند - ایرنا - سرپرست اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارتی و بازرسی ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از امروز شانزدهم شهریور در استان خبر داد.

احمد آریافر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نظارتی بازار ویژه بازگشایی مدارس به منظور تامین، توزیع و ارائه به موقع کالا، نظارت و بازرسی بر قیمت و خدمات اولویت‌دار تا ۱۵ مهر ماه اجرا می‌شود تا از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و بروز تخلف‌های احتمالی جلوگیری شود.

وی با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید کالاهای مرتبط همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزش عالی گفت: در این طرح نظارتی کالاهایی از جمله نوشت افزار، کیف، کفش و سایر ملزومات تحصیلی همچنین خدمات آموزشی، شهریه مدارس غیر دولتی و غیرانتفاعی و سرویس مدارس از سوی بازرسان رصد می‌شود.

سرپرست اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: وحدت رویه در اقدامات نظارتی و کنترل بازار با هدف ایجاد آرامش از دیگر هدف‌های اجرای این طرح نظارتی است.

وی افزود: همچنین در مدت اجرای طرح از ظرفیت سایر دستگاه‌های نظارتی برای بازرسی و رصد دقیق کالاها و خدمات هدف استفاده می‌شود.

آریافر بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی و درج نکردن قیمت، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha