خدمت‌رسانی شهرداری یزد در مرزها تا ۲۰ شهریور ادامه دارد

یزد- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: استقرار و خدمت رسانی شهرداری این شهر در مرز چذابه و شلمچه تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

به گزارش پنجشنبه روابط عمومی این شورا "عزیزالله سیفی" با تشکر از عوامل خدمت رسان در مرز چذابه و شلمچه گفت: ارائه گزارش جامع و رضایت زائران امام حسین (ع) از خدمات رسانی شهرداری یزد نشان دهنده عملکرد مناسب این مجموعه است.

وی افزود: امسال شهرداری یزد افتخار خدمت رسانی به زائران اربعین در دو مرز چذابه و شلمچه را داشت و در مرز چذابه ۵۰ نیروی خدماتی، دو دستگاه آتش‌نشانی، یک دستگاه آمبولانس حمل اموات، یک دستگاه ماشین حمل زباله همچنین در مرز شلمچه ۳۷ دستگاه اتوبوس شهرداری یزد از پایانه مرزی تا پارکینگ‌ها برای رفت و آمد مردم در حال خدمت رسانی هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه استقرار و خدمت رسانی شهرداری یزد در مرز چذابه و شلمچه تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد، افزود: امید است این خدمت رسانی مورد رضایت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار گیرد.

وی در پایان از مردم دارالعباده در خصوص شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین تقدیر کرد و گفت: از مردم دارالعباده یزد، حسینیه ایران که در حماسه بزرگ اربعین امسال حضور داشتند قدردانی می‌کنم و امیدوارم این اقدام خدا پسندانه، بستر توسعه و ترویج فرهنگ حسینی شده و مراسم سید و سالار شهیدان هرساله پرشورتر و عظیم‌تر برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha