۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85222289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوان ملی پوش ووشو برای بازی‌های آسیایی به ۹۰ درصد آمادگی رسیدند

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم ملی ووشو بانوان گفت: با پشت سرگذاشتن اردوهای آماده سازی، اعضای تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی «هانگژو» به حدود ۹۰ درصد مرز آمادگی رسیده اند و از لحاظ روحیه و انگیزه نیز وضعیت مطلوبی دارند.

راضیه طهماسبی‌فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای حضور موثر در مسابقات مورد نظر از بهار امسال تاکنون هفت مرحله اردو را پشت سر گذاشته ایم و یک مرحله اردوی آماده سازی دیگر متصل به اعزام به بازی‌ها پیش رو داریم.

وی اضافه کرد: شهربانو و الهه منصوریان بانوان ووشوکار اهل شهرستان سمیرم استان اصفهان اعضای تیم ملی ساندا را تشکیل می‌دهند، شهربانو سومین و الهه چهارمین حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کند.

سرمربی تیم ملی ووشو بانوان افزود: از آنجا که این ۲ ملی پوش تاکنون موفق به کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی نشده اند برای کسب سکوی قهرمانی در این دوره مصمم و با انگیزه هستند، حتی شهربانو قصد دارد با کسب مدال طلای این بازی‌ها از تیم ملی خداحافظی کند.

بانوان ملی پوش ووشو برای بازی‌های آسیایی به ۹۰ درصد آمادگی رسیدند

طهماسبی‌فر با اشاره به اینکه انتظارات از رشته ووشو بالاست و همگان نگاه ویژه ای به این ورزش دارند، خاطرنشان کرد: انگیزه بالای ملی پوشان به ما در کسب موفقیت در بازی‌ها کمک می‌کند و بهتر می‌توانیم به اهدافمان دست یابیم.

وی ادامه داد: بازی‌های آسیایی در قلب کشور چین به عنوان مهد ووشو برگزار می‌شود و بطور قطع مبارزات سختی با حریفان چینی در پیش رو داریم، اگرچه رقبای ویتنام و ازبکستان و قزاقستان با پیشرفت در چند سال اخیر رقیبان سرسختی محسوب می‌شوند.

سرمربی اصفهانی تیم ملی ووشو با اشاره به شناخت کافی از حریفان افزود: ویتنامی‌ها در نبردهای تن به تن قوی هستند و عملکرد خوبی دارند و ازبکستانی‌ها نیز با سرمربی چینی خود برابر ما دست و پا بسته نخواهند بود.

به گزارش ایرنا، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو با شرکت ۴۵ کشور آسیایی، روزهای اول تا ۱۶ مهر سالجاری در ۴۰ رشته ورزشی(ورزش ایران در ۳۴ رشته حضور دارد) و با شرکت ۱۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار و ۱۱ هزار و ۵۰۰ خبرنگار برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha