دستگیری عاملان نزاع در خرم آباد

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری عاملان نزاع و درگیری در خرم آباد و توقیف کامیون حامل ۱۰ تن کود شیمیایی قاچاق در دلفان سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه است.

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در خرم آباد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی کسب شکایتی مبنی بر حضور چند نفر اراذل و اوباش، که اقدام به نزاع و درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان کرده اند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ "نبی اله قاسمی" روز پنجشنبه بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با رصد و اقدامات پلیسی، محل اختفای متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات ضربتی ۲ نفر عامل اصلی این درگیری را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی های اولیه از محل اختفای آنها سه تیغه قمه و یک عدد افشانه فلفلی نیز کشف شد که در ادامه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری عاملان نزاع در خرم آباد

توقیف کامیون حامل ۲۱۹ کیسه کود شیمیایی قاچاق در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: یک دستگاه کامیون حامل ۲۱۹ کیسه کودشیمیایی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ " نجفعلی بارانی " اظهار داشت: ماموران پلیس ایست و بازرسی "گشور" این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۲۱۹ کیسه کودشیمیایی به وزن ۱۰ تن و ۹۵۰ کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی دلفان ادامه داد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha