۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲
کد خبر: 85222424
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلاهبردار حرفه‌ای خریدار طلا در سایت دیوار در شیراز به دام افتاد

شیراز-ایرنا-رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری کلاهبرداری که با ارائه رسید بانکی جعلی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی پنجشنبه در این باره گفت: در پی وصول چند فقره شکوائیه به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های انجام گرفته مشخص شد مالباختگان جهت فروش طلای خود اقدام به درج آگهی در سایت دیوار کرده و پس از آن فرد کلاهبردار به عنوان خریدار طلا با ارائه رسید بانکی جعلی اقدام به کلاهبرداری و بردن اموال آنان کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت متهم مورد نظر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

حبیبی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به جرم خود اقرار و با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شد، گفت: این فرد کلاهبردار ۷۰ گرم طلا و ۵ قطعه سکه از شهروندان به این روش کلاهبرداری کرده بود.

وی به شهروندان توصیه کرد: فریب افراد کلاهبردار را نخورده و در صورت واریز وجه به حسابتان حتما قبل از اتمام معامله حساب خود را شخصا چک نمایید وصرفا با دریافت یک رسید از طرف فرد مقابل به او اعتماد نکنید .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha