۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85222461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ سارق مسلح در کرج  دستگیر شدند

۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸
کد خبر: 85222461
۲ سارق مسلح در کرج  دستگیر شدند

کرج - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق مسلح در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فرهاد چراغی" روز پنجشنبه گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در منطقه خرمدشت شهرستان کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۴۱ این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: عوامل کلانتری ۴۱ خرمدشت با انجام اقدامات اطلاعاتی،۲ سارق حرفه ای و محل مخفیگاه آنها را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند .
چراغی بیان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان موفق به کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و یک قبضه سلاح کلت کمری با یک تیغه خشاب و چهار فشنگ جنگی و یک تیغه چاقو شدند.
وی افزود: متهمان، به عنوان مسافر ن سوار خودرو های عبوری به سمت تهران شده و در مکان های خلوت با تهدید اسلحه خودرو و وسایل راننده را به سرقت می بردند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی البرز یادآورشد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.


دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۲۸ فقره سرقت درکرج

۲ سارق مسلح در کرج  دستگیر شدند

همچنین رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۲ نفر سارق خودرو و کشف ۲۸ فقره سرقت وسایل خودرو در این استان خبر داد.

سرهنگ "حکمت الله شجاعی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک سارق سابقه‌دار پشت پرده این سرقت‌ها بوده و اموال سرقتی را به یک مالخر در شهرستان کرج می فروشد.
رییس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه این سارق سابقه‌دار شدند و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
شجاعی، بابیان اینکه یک دستگاه خودروی سرقتی از متهم کشف شد، بیان کرد: با هماهنگی قضایی یک مالخر نیزشناسایی و دستگیر شد که در مجموع این ۲ نفر به ۲۸ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha