۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۰۹
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85222462
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمار مصدومان حوادث خوزستان ۱۷ نفر اعلام شد

۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۰۹
کد خبر: 85222462
آمار مصدومان حوادث خوزستان ۱۷ نفر اعلام شد

اهواز - ایرنا - سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان مجموع مصدومان حوادث جاده‌ای و امدادرسانی به یک حادثه سوختگی در استان را ۱۷ نفر اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اورژانس ۱۱۵ خوزستان عارف شرهانی بیان کرد: بالگرد اورژانس هوایی مسجدسلیمان در ساعت ۱۱:۲۱ دقیقه روز پنجشنبه برای امدادرسانی به یک کودک چهار ساله دچار سوختگی به پرواز در آمد و وی را به بیمارستان انتقال داد.

وی افزود: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در محور امیدیه به سه راهی سرانجام در ساعت ۹:۳۹ دقیقه هفت نفر مصدوم شدند که شامل یک پسر نوجوان ۱۴ و یک مرد ۵۰ ساله و یک دختربچه ۶ ساله، ۲ دخترنوجوان ۱۷ و ۱۸ ساله و ۲ زن ۲۳ و ۳۹ ساله گزارش شده است.

شرهانی ادامه داد: مصدومان توسط سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های امام رضا(ع) و شهید ایرانپور نفت امیدیه انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان به تصادف خودروهای پراید وکامیون در محور دهدز به ایذه اشاره کرد و گفت: در این حادثه سه نفر مرد مصدوم شدند و توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای ایذه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا در محور عبدالخان به بستان در ساعت ۱۲:۰۸ دقیقه ۶ نفر مصدوم به جا گذاشت که شامل یک پسربچه سه ساله، یک پسر نوجوان ۱۶ ساله ، ۲ مرد ۲۰ و۳۵ ساله و ۲ زن ۱۶ و ۲۹ ساله گزارش شده که توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵، یک دستگاه آمبولانس ارتش و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.
بر اساس این گزارش ۱۲۳ پایگاه اورژانس ۱۱۵ زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز شامل ۷۸ پایگاه جاده‌ای و ۴۵ پایگاه شهری در خوزستان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha