سردار پاکپور: نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد

زاهدان- ایرنا - فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به همت مسئولان، طرح نهضت ملی مسکن در این استان با پیشرفت مطلوبی در حال اجراست به طوری که از نظر ساخت و ساز جزو استان های برتر کشور به شمار می رود.

به گزارش ایرنا سردار محمد پاکپور عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان اظهار کرد: این روند مطلوب در احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، نشان‌دهنده همکاری و هماهنگی ارکان اداری این استان است.

وی تاکید کرد: مسکن از نیازهای ضروری و مبرم در جنوب شرق کشور است که در بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن در این استان پیشرفت فیزیکی مطلوبی در طرح ها مشاهده شد و نشان می دهد زحمات مسوولان استانی به ویژه استاندار در موضوعات کلی استان به ویژه مسکن به بار نشسته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت: تاکنون بیش از ۱۴ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای زیر پوشش این اداره کل به پروژه ها متصل شده اند.

ابوالفضل مهدیار افزود: طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین اولویت‌های دولت به شمار می‌رود که اجرای سریع و فراتر از برنامه آن در سیستان و بلوچستان رویای مردم بویژه نسل جوان برای حل مشکل خانه‌ به دوشی و داشتن سرپناهی اختصاصی را به تحقق نزدیک کرده است.

سردار پاکپور: نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد

وی گفت: سایت آرمان شهر زاهدان با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۵ درصدی سه هزار و ۴۶۵ واحد مسکونی یکی از نمونه‌های موفق اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان است که با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال حاضر برخی از واحدهای آن تکمیل شده و آماده واگذاری به متقاضیان است.

این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته طی چهار سال بیش از ۱۴۲ هزار و ۲۰۴ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان ساخته می شود.

وی گفت: در مجموع طبق برآوردهای انجام شده، اجرای طرح نهضت ملی مسکن با ساخت بیش از ۳۴ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در افق چهار ساله بازار ۱۵ هزار میلیارد تومانی را برای سیستان و بلوچستان فراهم می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha