۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۱۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85222607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه پاییزه با هدف تنظیم بازار در زنجان برپا شد

۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۱۴
کد خبر: 85222607
نمایشگاه پاییزه با هدف تنظیم بازار در زنجان برپا شد

زنجان - ایرنا - نمایشگاه فروش پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف تنظیم بازار در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه فروش پاییزه با هدف تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها راه‌اندازی شد و در آستانه بازگشایی مدارس به مدت هفت روز برپاست.

رضا قندیلی عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع، انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه ذکر کرد.

این مسوول ادامه داد: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، مواد غذایی، بهداشتی همچنین اقلام تنظیم بازار شامل قند و شکر و برنج است.

وی اظهار داشت: ۹۵ درصد مشارکت کنندگان از ۹ استان زنجان، اصفهان، کرمانشاه، قزوین، گیلان، کردستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و البرز هستند و فضای نمایشگاه بالغ بر یکهزار و ۴۰۰ مترمربع است.

قندیلی گفت: بیشترین مشارکت در عرضه لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و تنقلات، کالاهای اساسی و صنایع دستی است.

این نمایشگاه که امروز آغاز به کار کرد تا ۲۲ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آماده بازدید مردم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha