قیام ۱۷ شهریور نقطه عطف مبارزات ملت ایران بر ضد رژیم پهلوی بود

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: قیام ۱۷ شهریورماه ۵۷ نقطه عطف مبارزات ملت شجاع ایران بر ضد رژیم ستم شاهی پهلوی بود.

حجت‌الاسلام " محمد حسین متوسل " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این روز تاریخی، رژیم ستم شاهی اوج پلیدی و جنایت خود را نشان داد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص شهدای یوم الله ۱۷ شهریور ادامه داد: ۱۷ شهریور سند مظلومیت ملت و نشان دهنده خباثت طاغوت است.

وی اظهار کرد: تبیین ابعاد ۱۷ شهریور از چنان اهمیتی در تاریخ انقلاب اسلامی برخوردار است که باید برای مردم به خصوص نوجوانان و جوانان بازگو شود؛ شهدای یوم الله ۱۷ شهریور با خون مقدس خود درخت انقلاب اسلامی را در ایران و علیه طاغوت آبیاری و آن را بیمه کردند.

متوسل تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به رغم تمامی توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی به راه عزت بخش خود ادامه می‌دهد.

قیام ۱۷ شهریور نقطه عطف مبارزات ملت ایران بر ضد رژیم پهلوی بود

وی به اهمیت جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اشاره کرد و گفت: باید ابعاد یوم الله ۱۷ شهریور برای نسل جوان بازگو شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: به مناسبت ۱۷ شهریور در یزد و همه مناطق برنامه‌های متنوع فرهنگی و بصیرتی پیش بینی شده است.

متوسل بیان کرد: تبیین ابعاد یوم الله ۱۷ شهریور توسط خطبای نمازجمعه و برپایی نمایشگاه‌های عکس و کتاب انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha