۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبر: 85222759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حزباوی: انگیزه بالایی داریم/ فقط به بُرد فکر می‌کنیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم امید ایران با بیان اینکه ازبکستان رقیب اصلی تیم کشورمان است، گفت: در تمامی دیدارهای مرحله نخست انتخابی المپیک فقط به بُرد فکر می‌کنیم.

به گزارش روز جمعه ایرنا، محمدامین حزباوی در گفت‌وگویی با اشاره به پیروزی تیم امید ایران مقابل هنگ کنگ در نخستین بازی از مرحله مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا، اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم که گام اول را با برد برداشتیم.

وی افزود: این شانس را داشتم در این بازی گل بزنم و از این بابت خوشحال هستم که سهمی در موفقیت تیم کشور داشتم.

مدافع تیم امید ایران خاطرنشان کرد: کیفیت زمین چمن محل مسابقه مطلوب نیست و احساس می‌کنم ازبکستان به دنبال استفاده از میزبانی است تا به اهداف خود برسد.

حزباوی تصریح کرد: در بازی دوم مقابل افغانستان نیز، فقط به برتری فکر می‌کنیم. ما به اینجا آمده‌ایم تا تمام مسابقات خود را با برتری به پایان برسانیم.

وی گفت: بازی سوم ما مقابل ازبکستان است که مهم‌ترین دیدارمان در این مرحله محسوب می‌شود. با انگیزه و شرایطی که داریم به دنبال شکست دادن قدرتمندترین حریفان هستیم.

تیم فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در مرحله اول انتخابی المپیک پاریس۲۰۲۴ در ورزشگاه لوکوموتیو تاشکند به مصاف هنگ کنگ رفت که این بازی با برتری ۳ بر صفر شاگردان رضا عنایتی به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha