۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1451
کد خبر: 85222786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمسک به قرآن و اهل بیت(ع)، ما را از فتنه‌ها مصون می‌دارد

یزد -ایرنا- امام جمعه موقت یزد گفت: تا زمانی که مسلمانان به کتاب خدا و اهل بیت (ع ) تمسک جویند از فتنه‌ها در امان هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "سید ناصر محمدی" در خطبه های نماز جمعه شهر یزد افزود: فتنه، آزمون الهی است و پیامبر اکرم (ص) فرمودند " فتنه ها مانند پاره های شب تاریک پیش روی مردم قرار دارد و یکی بعد از دیگری خواهد آمد و عده زیادی در این فتنه ها رفوزه خواهند شد".

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در روز ۱۷ شهریور رژیم سفاک شاهنشاهی مردم زیادی را به شهادت رساند؛ حامیان پهلوی برای مردم و کشور ارزشی قائل نبوده و نیستند و فقط برای اربابان خود فعالیت کرده و می کنند و حلقه به گوش استکبار هستند.

تمسک به قرآن و اهل بیت(ع)، ما را از فتنه‌ها مصون می‌دارد

محمدی در ادامه یاد و خاطره دومین شهید محراب آیت الله مدنی که در ۱۹ شهریور به شهادت رسید را گرامی داشت و گفت: برای برپایی نماز جمعه هزینه های زیادی پرداخت شده و این نمازها خار چشم کفار و منافقین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد مراسم اربعین نیز گفت: بیش از ۲۲ میلیون نفر از ۱۰۰ کشور مختلف جهان در این مراسم حضور یافتند و این حماسه بزرگ تاریخ را آفریدند.

محمدی با بیان اینکه مردم این حماسه بزرگ را آفریدند تاکید کرد: دشمنان نمی توانند نور خدا را خاموش کنند، خدا که بخواهد هر کاری شدنی است؛ مراسم اربعین به خوبی برگزار شد و این عظمت و شکوه حسینی هر چند در رسانه های خارجی دیده نشد اما نور خدا خاموش شدنی نیست و همیشه تابناک است.

امام جمعه موقت ابرکوه هم با اشاره به حضور ۳۰ میلیونی مسلمانان جهان در پیاده روی اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی (ع) مهمترین اتفاق و بی نظیر ترین آیین احیاء اسلام ناب محمدی است .

حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه با قدردانی از مردم این شهرستان در برگزاری مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان و اربعین حسینی افزود: این راهپیمایی به معنای حیات امامی است که چونان مغناطیسی بزرگ از سراسر دنیا شیعیان را به سمت خویش می خواند. 

وی تصریح کرد:  اگر کالای عشق و محبت و مهرورزی در دنیای مادی به پایان رسیده، همه دنیا بیایند و نمایشگاه مهرورزی و عشق را در کربلا ببینند.

فلاح زاده خاطرنشان کرد:  مگر می شود بیش از ۸۰ کیلومتر پیاده روی بدون اعتقاد به امام معصوم باشد؟ مگر می شود کسی از امام حاجتی نگرفته باشد و این سفر سخت را برود؟

امام جمعه موقت ابرکوه  اضافه کرد: داستان اربعین کاملا سیاسی است چون از وحدت سخن می گوید.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha