امام جمعه تربت حیدریه: کارنامه دولت در سه ضلع اصول، آرمان و واقعیت، مثبت است

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه از اصول، آرمان و واقعیت به عنوان سه ضلع تحلیل رفتاری دولت‌های بعد انقلاب یاد کرد و گفت: دولت سیزدهم در مواجهه با هر سه ضلع یاد شده، کارنامه مثبت و درخشانی از خود ارایه کرده‌است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه تربت‌حیدریه افزود: به اعتقاد من به همین دلایل است که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با هیات دولت بیان داشتند که از تمام دولت‌ها دفاع کرده اند اما از دولت سیزدهم، هم دفاع و هم تمجید می کنند.

وی در تبیین رفتار دولت سیزدهم در ارتباط با سه ضلع یاد شده اضافه کرد: در سال‌های قبل شاهد بودیم برخی دولت‌ها یا از حیث دفاع از آرمان‌ها و یا اصول و یا در بیان واقعیت‌ها ضعیف عمل کرده و تنها به طرح شعارهای انقلابی اکتفا می‌کردند، اما دولت آقای رییسی در هر سه ضلع، کارنامه قابل دفاعی دارد.

معلمی اضافه کرد: در عین حال موضوع معیشت و سفره مردم نیز باید مورد نقد و تحلیل قرار گیرد اما دولت از حیث دفاع رسانه‌ای در این بخش نتوانسته آن طور که باید و شاید از عملکرد خود دفاع کند.

امام جمعه تربت‌حیدریه ضمن انتقاد از برخی رسانه‌ها در ارایه تحلیل‌های ناصواب از عملکرد دولت سیزدهم گفت: از دایره انصاف به دور است اگر رسانه‌ای چنانچه از فردی خوشش می‌آید، نکات منفی او را نادیده بگیرد و بالعکس اگر از وی بدش می‌آید، عملکرد مثبت او را به هیچ انگارد.

معلمی افزود: در چنین شرایطی وضعیت زمانی بدتر می‌شود که رسانه‌ای به واسطه یک نکته کوچک منفی، کل عملکرد مثبت را از فضای رسانه‌ای محو سازد.

وی از شرکت‌کنندگان راهپیمایی اربعین در عراق و همچنین راهپیمایی جاماندگان اربعین در تربت‌حیدریه به دلیل خلق یک حماسه حسینی، قدر دانی و تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha