۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85222849
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان:حضور مردم در اربعین فتنه‌های دشمن را خنثی کرد

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: مردم در راهپیمایی اربعین حسینی فتنه‌های دشمن را خنثی و آنها را ناامید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان اظهار کرد: حرکت عظیم مردم در اربعین حسینی فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان برای حضور نیافتن مردم در این مراسم را به یأس تبدیل کرد

وی با اشاره به حضور بیش از چهار میلیون زائر از ایران در راهپیمایی اربعین حسینی افزود: با برنامه ریزی های دولت ، زائران نسبت به سالهای گذشته مشکلات کمتری داشتند و در همه مرزها و گذرگاه‌های اربعین، شاهد حرکت روان زائران بودیم.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با تشکر از سخاوتمندی مردم عراق در پذیرایی از زائران اربعین حسینی گفت: عشق به امام حسین علیه‌السلام ملت‌های مسلمان را به یکدیگر نزدیکتر کرد.

وی افزود: فتنه‌های رسانه‌ای دشمنان علیه حرکت مردم با حضور عاشقان سیدالشهدا ناکام ماند و همه دیدند که چگونه مردم در این مراسم حضور یافتند.

امام جمعه آبادان گفت: مواکب‌داران آبادان و خرمشهر در نقطه صفر مرزی و در شهرهای خود میزبانان شایسته‌ای برای زائران بودند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبادان ۱۷ شهریور سالروز کشتار بیرحمانه مردم در خیابان ژاله پیشین (خیابان مجاهدین اسلام کنونی) و میدان ژاله (میدان شهدا کنونی) تهران در سال ۱۳۵۷ توسط عاملان رژیم پهلوی را گردامیداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha