۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85222874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت کاشان:امروز خط دفاع از ولایت در دفاع از دولت سیزدهم است

کاشان _ ایرنا _ امام جمعه موقت کاشان گفت:مقام معظم رهبری می فرمایند که همه دولت ها را حمایت کرده ام اما دولت سیزدهم را تمجید می کنم، امروز خط دفاع از ولایت در دفاع از دولتی است که رئیس جمهور آن روز تعطیل سفر استانی می رود.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی احتشام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر اقامه شد افزود:اقدامات بزرگی در کشور انجام می شود اما باید دستاوردهای دولت به خوبی اطلاع رسانی شود.

وی اظهار کرد:رئیس‌جمهور سابق(دولت دوازدهم )در جمع کارگزاران خود سخنرانی کرده و گفته که در دولت ما در سال ۱۳۹۲ شاخص های اقتصاری را بالا بردیم،ایشان هشت سال رئیس جمهور بوده و باید بررسی شود از لحظه ای که دولت را تحویل گرفته تا زمانی که دولت را به دولت سیزدهم تحویل داده و در مدت هشت سال چه کرده است.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد:مقام معظم رهبری در دیدار با هیات های دانشجویی فرمودند ما به قله نزدیک شده ایم و جهاد تبیین یعنی بتوانیم خدمات و پیشرفت های کشور را به درستی معرفی کنیم و به نسل جوان خیانت های رژیم منحوس پهلوی به کشور را تبیین کنیم.

حجت‌الاسلام احتشام گفت:دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابت برنامه دارد و ما در راستای تمدن آخرالزمانی مهدی فاطمه(عج) به دنیا اعلام می کنیم که لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین(ع) است.

وی افزود:نظام مقدس جمهوری، مقام معظم رهبری و آرمان های شهدا در دنیا ارزش دارند اما مادیات دنیا هیچ ارزشی ندارد که کسی بخواهد برای دنیا ملاحظه کسی را داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:هشتم شهریور سالگرد اعدام ماشالله خان پسر نایب حسین کاشی جرثومه فسادی است که به اسم کاشان در این منطقه طغیان کرد،۲۰ سال نایب حسین کاشی با ۹ پسرش در این منطقه جنایت های زیادی کرد.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد:در منطقه کاشان حجت الاسلام آقا علی عراقی امام جمعه مسجد آقابزرگ بود و شجاعانه در مقابل ظلم نایب حسین کاشی می ایستد و نامه ای به مرحوم مدرس می نویسد که نامه لو می رود و به دست دوستان نایب حسین می رسد و پسر خبیث او این روحانی شجاع را به شهادت می رساند.

حجت الاسلام احتشام گفت:وقتی ماشالله خان کاشی را در تهران اعدام کردند مشخص می شود که بدن مطهر شهید عراقی در چاه باغ توک دفن شده است و بقایای آن را بیرون آورده و در مسجد آقابزرگ دفن می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha