اربعین، گواهی ستُرگ بر همگرایی برجسته نسل جوان آینده‌ساز ایران با سایر عزاداران بود

اصفهان-ایرنا- استاندار اصفهان گفت: واقعیت‌ها و تصاویر بی‌بدیل ثبت شده از سرتاسر میهن اسلامی تا صفوف بهم فشرده راهپیمایان حاضر در مسیر بین‌الحرمین در کربلای مُعلی،گواهی ستُرگ بر پویایی و همگرایی برجسته نسل جوان و نوجوان آینده‌ساز ایران اسلامی در همگامی با سایر عزاداران در آیین عالمگیر اربعین حسینی(ع) است.

به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان با صدور پیامی، از حضور باشکوه اقشار مختلف مردم این دیار در آیین‌های اربعین امسال در استان و عتبات عالیات قدردانی کرد.

سیدرضا مرتضوی در این پیام با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در باره درس اربعین برای زنده نگه ‌داشتن یاد حقیقت و خاطره‎ شهادت در مقابل طوفان تبلیغات دشمن افزود: غریو «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» خیل گسترده شیفتگان خاندان عصمت و طهارت و مُحبان حریم ولایت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) امسال، ضمن پاسداشت باشکوه مکتب متعالی و انسانساز عاشورا، تصریح موکد بر لبیکِ مشتاقانه قاطبه مردم متدین و ولایتمدار ایران اسلامی به ندای داهیانه رهبر انقلاب است.

وی ادامه داد: تکرار باشکوه و مستمر این حماسه عزتمندانه و مقتدرانه، بار دیگر بهجت آزادگان جهان و هزیمت فاحش نظام سلطه بویژه رسانه‌های مُغرض و بلندگوهای تبلیغاتی مُضمحل و ورشکسته وابسته به آن‌ها را هویدا ساخت.

استاندار اصفهان در ادامه پیام خود اضافه کرد: در این ایام معنوی که مغناطیس حسینی(ع) قلوب شیفتگان اهل البیت(ع) را در بیشتر نقاط جهان به خود جذب می کند، میلیون‌ها نفر از دلدادگان مکتب عاشورا از سراسر دنیا در رستاخیز عظیم اربعین حسینی(ع) با پای پیاده حاضر شدند و از سویدای دل، به عمق تاریخ، ندای "هل من ناصر ینصرنی" سیدالشهدا(ع) را با فریادی رسا لبیک گفتند.

مرتضوی افزود: مقارن با این رویداد عظیم، خیل بیشمار عاشقان آل‌الله(ع) نیز در قالب راهپیمایی جاماندگان اربعین در سراسر ایران اسلامی و استان اصفهان، صحنه‌هایی مشحون از عشق و ارادت و دلدادگی به آستان حقیقت، عدالت و آزادگی را ترسیم کردند.

استاندار اصفهان در پایان پیام خود با آرزوی قبولی زیارت زائران و عزاداری دیگر ارادتمندان اباعبدالله(ع) که فهیمانه با پای دل در غایت تأثر، اربعین حسینی(ع) را گرامی داشتند، از هیات‌های مذهبی، ائمه جمعه و جماعات، خادمان موکب‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان و همه ارادتمندان ساحت آل‌الله(ع) در پهنه استان ولایتمدار اصفهان تا نقطه صفر مرزی و عتبات عالیات که در نهایت اخلاص، ادب و قانونمداری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین اربعین کوشیدند، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، امسال ۴۵۲ موکب‌ شهری در استان اصفهان برای میزبانی از راهپیمایان جاماندگان اربعین دایر شد.

همچنین ۶۴ موکب در ورودی و خروجی شهرهای اصفهان به زائران عبوری از مناطق مختلف این استان، خدمات ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha