۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۲۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85223090
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ده‌ها فلسطینی در تظاهرات علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی زخمی شدند

تهران- ایرنا- نظامیان صهیونیست روز جمعه با حمله به تظاهرات فلسطینیان علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و کرانه باختری، ده‌ها نفر را زخمی کردند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست با حمله به معترضان فلسطینی در محله شیخ جراح واقع در قدس اشغالی به سمت معترضان علیه اشغالگری و شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی گاز اشک آور و بمب‌های صوتی پرتاب و تیراندازی کردند که بر اثر آن ده‌ها نفر زخمی شدند.

همچنین فلسطینیان در منطقه کفر قدوم واقع در شرق قلقیلیه نیز در اعتراض به شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، در پی یورش نظامیان صهیونیست به این تظاهرات سه فلسطینی به ضرب گلوله زخمی و ده‌ها نفر نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور آسیب دیدند.

منطقه بیتا و روستای قریوت در جنوب و بیت دجن در شرق نابلس نیز شاهد برگزاری تظاهرات مشابهی بود که نظامیان صهیونیست به این تجمعات اعتراضی نیز حمله و شماری را در این تظاهرات زخمی کردند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه با اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو و جناح مقابل به دلیل تصویب لایحه قضایی بسیار پیچیده شده تا حدی که رژیم صهیونیستی را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع، اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات‌های خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست پاسخ می‌دهند.

همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و به ویژه اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین‌های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha