۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85223210
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: اسرائیل از متوقف کردن مقاومت در کرانه باختری ناتوان است

تهران- ایرنا- «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که فعالیت های مبارزاتی در کرانه باختری روند فزاینده ای به خود گرفته و رژیم صهیونیستی از متوقف کردن مقاومت در این منطقه ناتوان شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بدران افزود: فعالیت های مبارزاتی بازخورد طبیعی تجاوزات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست، از جمله شهرک سازی، یهودی سازی، تعرض به مقدسات، مصادره زمین ها و تنگ کردن عرصه برای فلسطینیان ساکن قدس و کرانه باختری است.

بدران تصریح کرد که حماس در کنار تمام گروه های فلسطینی در همه صحنه ها حضور دارد و با توجه به پیوستن تمام قشرها و طیف های ملت فلسطین به جریان مقاومت، دشمن صهیونیستی از متوقف کردن روند فزاینده فعالیت ها و اقدامات مبارزاتی و مقاومتی در کرانه باختری درمانده است.

وی در رابطه با طرح «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم اسرائیل مبنی بر قرار دادن فلسطینیان در برابر گزینه هایی چون تبعید یا کشتار یا پذیرش سلطه کامل صهیونیستی، یادآور شد: مقابله با اجرای این طرح یک همگرایی و همدلی ملی و تدوین راهبرد یکپارچه را می طلبد.

این مقام بلند پایه جنبش حماس درباره نشست اخیر دبیران کل گروه های فلسطینی در مصر نیز گفت که این جنبش علی رغم آگاهی از دشواری دستیابی به توافق در سایه لجاجت ورزی طرف مقابل، در این نشست شرکت کرد، ولی هیچ نتیجه ای نداشت.

شرایط سرزمین‌های اشغالی با توجه به اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جناح مقابل به دلیل تصویب لایحه تغییرات قضایی بسیار پیچیده شده، تا جایی که این رژیم را تا حد فروپاشی کشانده است.

اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و نیروهای مقاومت با دستیابی به انواع سلاح، جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات‌های خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست پاسخ می‌دهند.

این اوضاع شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های اشغالگر رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و به ویژه اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین‌های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha