مدیران سیستان و بلوچستان مشکلات مردم را قبل از ورود دستگاه قضا حل کنند 

زاهدان- ایرنا- سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان گفت: مدیران و مسوولان استانی مشکلات مردم را تا قبل از ورود دستگاه قضا حل و برطرف کرده و به وظایف ذاتی خود عمل کنند. 

ابوالفضل احمدزاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: گستره ماموریت‌های حقوق عامه بسیار زیاد بوده و رسیدگی به همه موارد نیازمند مدت زمان هست که به طور دایم و شبانه روزی در این معاونت در حال انجام است اما متاسفانه برخی مسوولان با کوتاهی و کم کاری های خود ضمن تحمیل فشار مضاعف و افزایش پرونده، موجبات نارضایتی و گلایه مندی مردم و شهروندان عزیز را فراهم می کنند که به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.

وی افزود: یکی از گلایه‌های جدی دادستانی زاهدان این است که متاسفانه مشاهده می‌شود برخی متولیان امر به دلیل بی تفاوتی و کوتاهی در رسیدگی صحیح و دقیق به مطالبات بحق مردم موجب ایجاد نگرانی شهروندان می شوند که نمونه آن صف های طویل بنزین و نبود ناوگان حمل و نقل ویژه انتقال زوار پاکستانی در شهر زاهدان بود که با ورود دادستانی خوشبختانه تا حجم بسیاری زیادی این مشکلات برطرف شد.
به گفته سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان؛ اگر هر مسوول به وظایف ذاتی که بر عهده دارد عمل کند دیگر نیازی نیست دستگاه قضا برای همه امور در وسط میدان باشد و این امکان فراهم می‌شود تا به حل دغدغه‌های اساسی تر و کلان تر مردم برسد و با این هم پوشانی و همکاری به افزایش میزان رضایت مندی مردم برسیم.

وی تاکید کرد: در میدان بودن و جهادی کردن در دستگاه قضا و به ویژه معاونت حقوق عامه به امری عادی تبدیل شده و به آن افتخار هم می‌کنیم و با قوت ادامه خواهد داشت اما این موضوع نباید به سمتی پیش برود که دستگاه قضا به منظور حل و رفع کوچکترین مشکلات و کم کاری مدیران وارد عمل شده که اگر این موارد مجدد مشاهده شود علیه مدیران بی تفاوت ترک فعل صادر و با آنها برخورد می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha