۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۹
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85223320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزش باد شدید در استان اصفهان پیش بینی می‌شود

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۹
کد خبر: 85223320
وزش باد شدید در استان اصفهان پیش بینی می‌شود

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از پیش بینی وزش باد شدید در بیشتر نقاط استان و در برخی مناطق همراه با طوفان 'محلی' در روزهای دوشنبه و سه شنبه خبر داد.

محمد رضا رفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزش باد شدید برای روز دوشنبه در نیمه شرقی و غربی اصفهان و روز سه شنبه در بیشتر مناطق استان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار تا اواسط هفته جاری بر روی استان اصفهان است و آسمان به‌صورت صاف تا کمی ابری در ساعت‌های عصر و اوایل شب گاهی وزش باد به نسبت شدید برای بیشتر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۲۶ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته یک درجه خُنک‌تر شده است.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۳۹ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات به ۲۲ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی بیان کرد: خوروبیابانک با دمای ۴۳ و بویین و میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان اصفهان در شبانه روز گذشته بودند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha