۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 961
کد خبر: 85223384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی استان اردبیل هشدار نارنجی صادر کرد

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبر: 85223384
هواشناسی استان اردبیل هشدار نارنجی صادر کرد

اردبیل- ایرنا- اداره کل هواشناسی استان اردبیل در اطلاعیه‌ای ضمن هشدار نارنجی شماره ۴۴ به شهروندان توصیه کرد از صعود به ارتفاعات و اطراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی خودداری کنند.

به گزارش روز شنبه ایرنا ، از عصر امروز شنبه (۱۸ شهریور) تا صبح روز دوشنبه (۲۰ شهریور) فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در استان اردبیل تشدید خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه وزش تندبادهای موقتی، رگبار باران توام با رعدوبرق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد از پدیده‌های محتمل در زمان فعالیت این سامانه در استان اردبیل است.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل منطقه اثر این سامانه را شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی، اصلاندوز ، انگوت ، مشگین‌شهر و نمین اعلام کرده است.

طبق این اطلاعیه آبگرفتگی معابر عمومی و روان آب درون شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی به دلیل بارندگی های رگباری اصابت صاعقه بویژه در ارتفاعات محتمل است.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل به شهروندان توصیه کرده است از اطراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، اطراق در اطراف ساختمان‌های نیمه‌کاره و سازه‌های موقتی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

این اداره کل به دامداران و عشایر هم توصیه کرده است از چرای دام و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع خودداری کنند.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل روز گذشته هم هشدار زرد صادر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha