تقوی: شرط‌بندی بازیکنان روی نتایج تیم ملی واقعیت ندارد/ بانوان توقعات را برآورده نکردند

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون والیبال به انتقاد از عملکرد تیم ملی والیبال بانوان پرداخت و گفت: ما دنبال نتیجه گرفتن این تیم نبودیم. اما انتظار داشتیم در راستای اهداف ما حرکت کند. توقع ما این نبود نتایجی که در برخی بازی ها رقم خورد کسب شود.

میلاد تقوی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص اینکه لیگ برتر والیبال در فصل آینده با چند تیم برگزار می‌شود، اظهار داشت: همچون فصل قبل، امسال هم لیگ را با ۱۴ تیم برگزاری می‌کنیم. این رقابت‌ها یک ماه دیرتر از سال گذتشه آغاز می‌شود. مرحله گروهی لیگ تا پایان سال برگزار می‌شود؛ اما مرحله پلی‌آف را در فروردین سال آینده برگزار می‌کنیم.

وی درباره اینکه کدام تیم‌های لیگ برتری منحل شده‌اند، عنوان کرد: تیم‌های راهیاب مریوان و هراز امتیاز خود را واگذار کرده‌اند. گل‌گهر سیرجان هم مذاکرات اولیه‌ای با شهرداری ارومیه انجام داده تا امتیازش به تیم ارومیه‌ای انتقال داده شود. اما هنوز این مسئله نهایی نشده است.

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص اینکه پلی آف لیگ برتر به صورت متمرکز خواهد بود یا رفت و برگشت، گفت: طرحی داریم که آن را در جلسه قرعه کشی مطرح خواهیم کرد. در این طرح مرحله یک‌چهارم نهایی به صورت رفت و برگشت خواهد بود؛ اما مراحل نیمه‌نهایی و فینال را به صورت متمرکز خواهیم داشت. ضمن اینکه مرحله پلی‌آوت را هم مچون فصل گذشته خواهیم داشت.

تقوی درباره عملکرد تیم ملی والیبال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا، تصریح کرد: باید در جلسه‌ای عملکرد تیم ملی بانوان مورد بررسی قرار بگیرد. ما دنبال نتیجه گرفتن این تیم نبودیم؛ اما انتظار داشتیم در راستای اهداف ما حرکت کند. توقع ما این نبود نتایجی که در برخی بازی ها رقم خورد کسب شود. با توجه به هزینه‌هایی که برای تیم بانوان شد انتظار داشتیم نتایجی که می‌گیریم نسبت به سال‌های گذشته متفاوت باشد. باید ببینیم دلیل این مسئله چیست.

وی در پایان در خصوص شایعاتی که در فضای مجازی پیرامون شرط‌بندی برخی ملی پوشان والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا به وجود آمده، اظهار داشت: چنین مسائلی را تکذیب می‌کنم. در این خصوص هیچ اطلاعات و مستنداتی به ما نرسیده است. بازیکنان تیم ملی هرگز وارد این مباحث نمی‌شوند و قدر پیراهن تیم ملی را می‌دانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha