پرچمدار کاروان ورزش ایران در هانگژو: به حواشی فکر نمی‌کنم/ هدفم افتخارآفرینی مجدد است

ارومیه - ایرنا - کاپیتان خویی تیم ملی شمشیربازی و پرچمدار کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: مسابقات مهمی پیش رو دارم و به حواشی فکر نمی‌کنم و هدفم افتخارآفرینی است.

علی پاکدامن که در چند وقت اخیر با درخشش در مسابقات مختلف نامش دوباره بر سر زبان‌ها افتاده، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرینات خود را به‌طور منظم انجام می‌دهم و تلاش و هدفم افتخارآفرینی برای کشورم و استان آذربایجان‌غربی است.

وی اضافه کرد: رقیبان من هم در حال تمرین هستند و وقت پرداختن به مشکلات و حواشی ندارم و به دلیل حضور در مسابقات مهم پیش رو، در حال آماده سازی و تمرین هستم.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ادامه داد: باید از مسوولان کشوری و استانی به ویژه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی به عنوان تنها حامی خودم و همچنین از رییس هیات شمشیربازی استان تشکر کنم که مرا حمایت می‌کنند.

پاکدامن اظهار کرد: انتظار دارم همه مسوولان استانی و شهری این استان بعد از کسب مدال‌های جهانی و آسیایی و کسب رتبه اول آسیایی و سهمیه المپیک نیز حمایت داشته باشند؛ بی شک این حمایت‌ها می‌تواند در افتخارآفرینی و کسب مدال‌های رنگارنگ تاثیر زیادی داشته باشد و نام کشورمان و استان آذربایجان‌غربی طنین انداز خواهدشد.

علی پاکدامن پرچمدار کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی های آسیایی هانگژو است.

این ورزشکار با اخلاق، اهل شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی است و بارها تاکید کرده که با نام این استان در مسابقات حضور می یابد هرچند برخی ها در تلاش هستند تا این بازیکن بسیار خوب و قهرمان آسیا از این استان در مسابقات مختلف شرکت نکند.

پاکدامن خرداد امسال، پس از ۲۲ سال توانست ایران را صاحب مدال طلای انفرادی آسیا در رشته شمشیربازی کند و برای اولین بار بالاتر از شمشیربازان کره جنوبی قرار گیرد.

آخرین نشان طلای ایران را پیمان فخری (مربی پاکدامن) سال ۲۰۰۱ به دست آورده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha