۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۰۷
کد خبر: 85224083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهبود ۸۳ درصدی عملکرد دستگاه‌های اجرایی هرمزگان

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۰۷
کد خبر: 85224083
بهبود ۸۳ درصدی عملکرد دستگاه‌های اجرایی هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: عملکرد اداره‌های دولتی این استان در شاخص‌ها و نماگرهای عمومی و اختصاصی ۸۳ درصد، نسبت به سال گذشته بهبود یافته است.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی عصر شنبه در آیین بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی در هرمزگان افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته خوب بود و سال پرکاری را پشت سرگذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: محور همه برنامه‌های دولت حول چهار حوزه اصلی قرار داشت، این حوزه‌ها شامل طرح‌های مرتبط با رشد اقتصادی از جمله فصل‌های انرژی، صنعت و معدن،‌ کشاورزی و شیلات و طرح‌های حوزه عمران و زیرساخت همچون گازرسانی، آبرسانی و راه و طرح‌های حوزه مردم یاری بود.

وی افزود: مردمی سازی اقتصاد به عنوان حوزه‌های اصلی و مرکز راهبری و سیاست‌گذاری‌ها از دیگر حوزه‌ها بود.

رییس شورای اداری هرمزگان با بیان اینکه رشد اقتصادی می‌تواند تحولات مثبت دیگری درپی‌دارد، یادآورشد: خروجی رشد اقتصادی استان در سال گذشته مطلوب بود و این استان رتبه نخست کشور را با درصد تحقق حدود ۸۸ درصد، در کشور کسب کرد.

ارزیابی جشنواره شهید رجایی در سال‌های آینده توسط مردم انجام می‌شود

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان نیز به عنوان دبیر بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: فرآیند ارزیابی دستگاه‌های اجرایی همانند سال‌های گذشته در راستای سنجش و ارزیابی دستگاه های اجرایی، با تدوین شاخص‌ها و نماگرهای عمومی و اختصاصی آغاز شد.

ابراهیم شاکری‌زاده افزود: اداره‌های دولتی بایستی داده‌های خود را براساس مستندات در سامانه بارگذاری و ارزیابان اقدام‌های انجام شده را بررسی کردند.

وی با بیان اینکه نتایج ارزیابی‌ها قابل قبول بوده است، گفت: ۶۰ دستگاه در این جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت و نتایج حاکی از بهبود وضعیت نسبت به سال گذشته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان با اشاره به رویکرد دولت مردمی، ابراز کرد: ارزیابی‌های اداره‌های دولتی جشنواره شهید رجایی باتوجه به رویکرد دولت مردمی سیزدهم در سال‌های آینده توسط مردم انجام خواهد شد که اقدامی شایسته است.

بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی در سالن فرهنگسرای طوبی بندرعباس با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار هرمزگان، فرمانداران و مدیران کل و مسوولان استانی برگزار و اداره‌های برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

بهبود ۸۳ درصدی عملکرد دستگاه‌های اجرایی هرمزگان

در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان و اداره‌کل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی این استان رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند، همچنین سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت و حوزه نظارت گمرکات هرمزگان رتبه‌های سوم و چهارم و اداره‌کل ثبت احوال رتبه پنجم را در این شاخص بدست آوردند.

در زمینه انجام اقدام‌های برجسته در محورهای مختلف خدمت رسانی هم شرکت مهندسی آب و فاضلاب، مدیریت درمان تامین اجتماعی، توزیع نیروی برق، جهاد کشاورزی، شیلات، اموراقتصادی و دارایی، بنادر و دریانوردی، راه و شهرسازی، شرکت گاز هرمزگان، بهزیستی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ثبت احوال رتبه‌های برتر را کسب کردند.

دادگستری هرمزگان، دادستانی مرکز استان، اداره‌کل اطلاعات، اداره‌کل بازرسی و دیوان محاسبات نیز در محور تامین امنیت عمومی و قضایی،‌ حقوق شهروندی و نظارت و مبارزه با فساد رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

سپاه امام سجاد(ع)،‌ نیروی دریایی سپاه و فرماندهی انتظامی هرمزگان در محور حفاظت از سرزمین، پاسداری از ارزش‌ها،‌ آرامش جامعه و کمک به خودکفایی و توانمندسازی جامعه مورد تجلیل قرار گرفته و برتر معرفی شدند. همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری، فرماندار ویژه میناب و فرماندار بندرعباس به عنوان مدیران و فرمانداران برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha