۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85224364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۶ ورزشکار گیلانی در بازی‌های آسیایی حضور می‌یابند

رشت - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ۲۶ ورزشکار این استان در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو چین حضور می‌یابند.

جهانبخش آرمان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به سهمیه‌های کسب شده، ۱۸ ورزشکار گیلانی توانستند سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو چین را کسب کنند.

وی افزود: همچنین هشت ورزشکار گیلانی نیز موفق شدند سهمیه حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین را به دست آورند، ضمن اینکه ۲ داور و یک مربی از گیلان نیز در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهند یافت.

آرمان ادامه داد: علی آقامیرزایی، سپهر ساعتچی، امیرحسین محمدپور، پیمان قویدل، نازنین ملایی، الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور در رشته قایقرانی، محمد جلوه ، محمد فلاح و آرمان رمضانی در رشته والیبال، شوکتی در رشته والیبال ساحلی، محمدرضا بردبار و مهدی هاشمی نژاد در رشته فوتبال از استان گیلان در بازی های آسیایی هانگژو چین حضور می‌یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: همچنین محمد رهبری در رشته شمشیربازی اسلحه سابر، سجاد پورحسینی و زینب طوماری در رشته تیراندازی، معین شفقی در رشته کبدی و سارا بهمنیار در رشته کاراته دیگر ورزشکاران گیلانی هستند که در بازیهای آسیایی چین حضور خواهند یافت.

آرمان اضافه کرد: سامان رضی در رشته وزنه برداری قدرتی، مهدی پوررهنما، مریم عبدالله پور و مهدیه حسینی در رشته پاراتکواندو، میثم علیپور و مهری فلاحی در رشته والیبال نشسته، زهرا غلامزاده در رشته تیراندازی و مرتضی رمضانی در رشته فوتبال هفت نفره از گیلان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین حضور می یابند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بابک بردبار رئیس هیات بوکس استان گیلان به عنوان داور این رشته، خاطره عزیزی به عنوان داور شطرنج و فاطمه قاسمی به عنوان مربی کاراته، از گیلان در بازی‌های آسیایی هانگژو چین حضور خواهند یافت.

وی گفت: امیدواریم که ورزشکاران گیلانی به همراه سایر ملی پوشان ایران بتوانند با درخشش خود در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین، بهترین نتیجه را رقم بزنند و مدال‌های رنگارنگی را کسب کنند.

بازی‌های آسیایی هانگژو چین از روز یکم تا ۱۶ مهر ماه برگزار خواهد شد و پس از اتمام این مسابقات، بازی های پاراآسیایی با حضور ورزشکاران جانباز و معلول قاره کهن در هانگژو آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha