برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون والیبال

تهران- ایرنا- مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال با حضور معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و نایب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال، امروز (یکشنبه) با حضور سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، مهین فرهادی‌زاد نایب‌رئیس کمیته المپیک و آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها برگزار شد.

در ابتدای مجمع کلیپی از عملکرد والیبال ایران در سال‌های گذشته پخش شد. در این کلیپ یکبار دیگر از حضور تیم ملی والیبال روی سکوی المپیک پاریس به عنوان آرمان فدراسیون والیبال نام برده شد.

در ادامه مجمع داورزنی گفت: اتفاقاتی که در دو دهه گذشته رخ داده نتیجه زحمات همه شما عزیزان است و تمام حرفهای من در گزارش تصویری که در ابتدای جلسه پخش شد، بود. امیدوارم باقی سال ۱۴۰۲ که ۶ ماه سخت آن گذشته است را به خوبی پشت سر بگذاریم. ۱۴۰۱ سال بسیار پربرنامه‌ای بود. در ۶ ماه امسال هم به لحاظ نتایج در رده‌های پایه و انتظارات مردم در مسابقات قهرمانی آسیا سخت بود و باید تلاش کنیم چالشی که در آسیا داریم را به خوبی پشت سر بگذاریم.

داورزنی ضمن تبریک به تیم ملی زیر ۱۶ سال که در رقابت‌های قهرمانی آسیا مدال طلا کسب کرد، گفت: این تیم با کسب عنوان قهرمانی آسیا، سال آینده در رقابت‌های قهرمانی جهان زیر ۱۷ سال حضور خواهد داشت. نائب قهرمانی نوجوانان جهان و قهرمانی جوانان همگی بیانگر پشتوانه‌های خوبی است که برای تیم بزرگسالان در راه است و با تلاش بیشتر به امید خدا تیم قدرتمندتری در آینده خواهیم ساخت.

وی افزود: تلاش کردیم که در حوزه بانوان طرحی نو در اندازیم تا با توجه به تغییر نسل در این تیم بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. به تمامی دوستان در حوزه‌های ساحلی، بانوان و سالنی خسته نباشید می‌گویم. همچنین به رئیسان هیئت‌ها و مربیان و … که همگی تلاش کردند که نتایج قابل قبولی به دست آورند. برای کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو آرزوی موفقیت دارم تا برای سومین بار روی سکو رفته و بهترین مدال را از آن خود کند. امیدوارم با حضور برای سومین بار در المپیک دل مردم را شاد کنیم که این اتفاق تنها با همدلی رخ خواهد داد.

داورزنی در پایان با توجه به زمان محدود جلسه خاطرنشان کرد: گزارش عملکرد فدراسیون به شکل کتابچه در خدمت دوستان هست و بیش از این وقت دوستان را نمی گیریم و امیدوارم همراه هم مسیر موفقیت را طی کرده و به انتظارات مردم جامه عمل بپوشانیم.

پس از صحبت‌های داورزنی، خزانه‌دار مالی فدراسیون والیبال گزارشی از صورت‌های مالی این فدراسیون در سال گذشته ارائه داد.

در ادامه پولادگر به صحبت پرداخت. وی گفت: در رده‌های پایه والیبال نتایج درخشانی ثبت شد. مردم یک موفقیت بزرگ را در خاطرات‌شان ضبط می‌کنند و هر اتفاق دیگری که رخ می‌دهد را ضبط نمی‌کنند. هر چند انتظارات مردم در رده بزرگسالان برآورده نشد. برای ما کسب سهمیه المپیک به تنهایی یک موفقیت است. والیبال ایران دو بار این موفقیت را کسب کرده و دور از دسترس نیست.

وی افزود: مشکل مالیاتی عجیب و غریب بود و اراده‌ای برای حل آن نبود و سازمان امور مالیاتی می‌خواست یک به یک آن را حل کند. امیدوارم فدراسیون ها اظهارنامه هایشان را بدهند تا این مشکلات به وجود نیاید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha