۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85224601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف کالای قاچاق در البرز ۷۲۰ درصد افزایش یافت

۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبر: 85224601
کشف کالای قاچاق در البرز ۷۲۰ درصد افزایش یافت

کرج - ایرنا - رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از رشد ۷۲۰ درصدی کشف قاچاق کالا در این استان در سال گذشته خبرداد .

به گزارش خبرنگار ایرنا،" یاسر نژاد فلاح " روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز افزود: این رکورد در کشور بی سابقه بوده به طوریکه امسال نیز تاکنون در بحث کشفیات قاچاق کالا توانسته ایم رتبه نخست کشوری را کسب کنیم .

وی بیان کرد: امروز در بحث های نظارتی بیشتر بر روی کشفیات قاچاق کلان کالا تمرکز داریم و با اجرای طرح های مختلف کنترل دراین زمینه اقدامات موثری داشته ایم .

نژاد فلاح یاد آورشد: طرح شناسه دار کردن لوازم خانگی، طرح دارویاب ، طرح های نظارتی بر توزیع پوشاک و دخانیات نشان از رصد ویژه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز در زمینه کشفیات قاچاق دارد .

رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز اضافه کرد: بیشتر پرونده های کشفیات در استان مربوط به کالا است .

کشف کالای قاچاق در البرز ۷۲۰ درصد افزایش یافت

استان البرز مقصد و بارانداز کالاهای قاچاق است

وی در ادامه با بیان اینکه استان البرز مقصد و بارانداز کالاهای قاچاق است گفت: تمام تلاش خود را با همکاری دستگاه اجرایی ذیربط دراین زمینه بکار بسته ایم تا بتوانیم گام های موثری را در مقابله با پدیده مخرب قاچاق کالا برداریم .

وی قاچاق کالا را پدیده ای موثر در تخریب اقتصاد داخل کشور دانست و تاکید کرد: براین اساس با تشدید طرح های نظارتی و کنترلی تلاش می شود اقدامات موثری را در مقابله با این پدیده داشته باشیم .

نژاد فلاح یادآور شد: تصمیم گیری برای پرونده کالاهایی همچون اسلحه و مشروبات الکلی که ورود آنها به کشور ممنوع است و در اجرای طرح های نظارتی کشف شده اند در اختیار مرجع دادستانی قرار می گیرد .

رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت: برخی از کالاهای قاچاق نیز مانند سوخت و آرد که تولید داخل بوده و عرضه خارج از شبکه دارند پس از کشف پرونده برای آنها تشکیل می شود .

وی گفت: برخی از کالاهای قاچاق نیز از طریق سایت اموال تملیکی برای عرضه به عموم به مزایده گذاشته می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha