هاشمی: یکسال دغدغه ژیمناستیک را داشتیم

تهران- ایرنا- دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: تنها رشته‌ای که یک سال برایش دغدغه داشتیم ژیمناستیک بود و با اینکه می‌دانستیم توانایی گرفتن مدال را دارد هیچ کاری نکردیم و کارمان ناچیز بود.

به گزارش ایرنا، دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه بازدیدهایش از اردوی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی امروز (یکشنبه) از اردوی تیم ملی ژیمناستیک بازدید کرد.

سیدمناف هاشمی در بازدید از اردوی تیم ملی ژیمناستیک خطاب به ملی‌پوشان اظهار داشت: تنها رشته‌ای که یک سال برایش دغدغه داشتیم ژیمناستیک بود و با اینکه می‌دانستیم توانایی گرفتن مدال را دارد هیچ کاری نکردیم و کارمان ناچیز بود، ولی شما نگران مشکلات و مسائل نباشید و ما مدیران آن‌ها را حل می‌کنیم. شما تمرکز خود را روی مسابقات بگذارید. از اینچه درگاهی عمدا تشکر می‌کنم چون با دلسوزی به مسئله ورود کرد و ما کاری می‌کنیم که ورزشکار آسیب نبیند. هر عزیزی در جایگاه مدیریتی قرار بگیرد برای ما مسئولان فرقی ندارد ولی مسائل کلان را حل می‌کنیم. امیدواریم بهترین مدال‌ها را در هانگژو کسب کنید.

وی در پاسخ به این پرسش که امکان اضافه شدن یک نفر دیگر در ژیمناستیک وجود دارد یا خیر عنوان کرد: جلسه ثبت نهایی کاروان تمام شده و سه نفر از همکاران ما جلسه داشتند و تغییراتی را در آخرین جلسه هیئت اجرایی داشتیم یک نفر بدمینتون، تیروکمان و تنیس اضافه شدند. سوارکاری در آخرین جلسه هیئت اجرایی تایید شد و در لیست هانگژو است‌. برای اضافه شدن یک نفر ژیمناستیک تلاش می‌کنیم چون لیست بسته شده و کار سختی داریم اما باز هم دست نمی‌کشیم و اگر اتفاق بیافتد تیمی هم شرکت می‌کنند.

هاشمی تاکید کرد: کاروان آماده است و مراسم بدرقه و تجلیل خوبی با حضور رییس جمهور خواهیم داشت و با انگیزه خوب راهی بازی‌های آسیایی می‌شود. به فدراسیون‌ها برای خرید تجهیزات ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت کردیم و بودجه تا جایی که اجازه می‌داد، پرداخته شد. امکانات ژیمناستیک فرسوده است و باید بعد از بازی‌های آسیایی فکری کنیم و یک ست کامل با کمک وزارت ورزش تهیه کنیم. در ۶ ماهه دوم خودمان را برای تامین تجهیزات و کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنیم.

او در مورد تعداد نهایی کاروان گفت: تعداد نهایی کاروان ایران به مرز ۵۲۲ تا ۵۲۳ نفر است. تغییرات لحظه‌ای است و کل کاروان زیر ۵۳۰ نفر خواهد بود. خوشحالیم کاروان را با بستر کیفی اعزام می‌کنیم نه صد درصد کیفی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha