امام جمعه بجنورد: توان دفاعی ایران، دشمنان انقلاب را به ترس انداخته است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: توان دفاعی ایران، دشمنان انقلاب اسلامی را به ترس انداخته و موجب عزتمندی کشور در جهان شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز یکشنبه در دیدار کارکنان پدافند نیروی هوایی شهرآباد مانه و سملقان اظهار کرد: وقتی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید دشمنان برای تضعیف این حرکت مردمی از هر ابزاری بهره گرفتند.

وی افزود: دشمنان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جنگ هشت ساله را بر کشور تحمیل کردند اما برخلاف تمامی پیش بینی ها مردم ایران با ایثار و از خودگذشتگی از این میدان نبرد سربلند بیرون آمدند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: بسیاری از کشورهای غربی حامی صدام بودند و تمامی تجهیزات نظامی را در اختیار این رژیم بعثی می گذاشتند به خیال اینکه انقلاب اسلامی تضیف و مردم از باوری های مقدس خود روی برگردانند.

وی با اشاره به دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب اسلامی حتی سیم خاردار نیز از کشورهای دیگر وارد می شد اما اکنون دستاوردهای ارزشمندی در حوزه دفاعی کسب کرده ایم که دشمن تاب دیدن این پیشرفت ها را ندارد.

امام جمعه بجنورد افزود: جمهوری اسلامی اکنون توان ساخت پیشرفته ترین موشک های دنیا را دارد و همه این دستاوردها با تکیه بر نیروهای داخلی بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: نظام اسلامی ایران با تدابیر رهبر معظم انقلاب با اقتدارتر از گذشته مسیر پیشرفت را می پیماید و همچنان با اقتدار در صحنه حضور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha