۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۳۲
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85225104
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار اصفهان: افراد انقلابی در اولویت جذب آموزش و پرورش باشند

اصفهان - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: آموزش و پرورش تمرکز خود را به جای نگهداشت نیروهای بازنشسته بر جذب نیروهای معتقد و انقلابی و هم تراز با انقلاب بگذارد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جانثاری شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان اصفهان، با اشاره به وضعیت کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان اصفهان و استفاده از ظرفیت نیروهای بازنشسته،اظهار کرد: بخش مهمی از جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش به تصمیم‌های ملی برمی‌گردد اما انتظار می‌رود آموزش و پرورش استان اصفهان وقت خود را به جای چانه‌زنی و تمرکز برای نگه داشت نیروهای بازنشسته جذب نیروهای جدید صَرف کرد.

وی با اشاره به اینکه جذب نیرو باید ملاک عمل قرار بگیرد، افزود: اگر آموزش و پرورش استان اصفهان در شرایط بحران کمبود نیرو و آموزگار نیست از اکنون به دنبال یک فرصت جذب نیرو و گزینش در اواسط سال برای رفع کمبود نیرو در سال آینده باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان تصریح کرد: ترمیم شرایط با استفاده از نیروهای با سابقه خوب است اما برای برون رفت از وضع موجود آموزش و پرورش باید به اندازه کافی نیرو داشته باشد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در اغتشاشات سال گذشته نتوانستند شرایط را مهار و به نفع انقلاب اسلامی دفاع کند، از این رو باید نیروی‌های شایسته قوی جذب آموزش و پرورش شود که توانایی مدیریت دانش‌آموزان را داشته باشد.

جانثاری گفت: مخالفت با سند ۲۰۳۰ بی مورد نبود و بسیاری از دانش‌آموزان مشارکت کننده در اغتشاش سال گذشته همان دانش‌آموزان تربیت یافته تفکر غربی بودند که در سن هفت سالگی تحت تربیت این آموزش و پرورش و معلمان بودند.

وی بیان داشت: معتقدیم باید معلمان متدین با سابقه در آموزش و پرورش حضور داشته باشند و افراد جدید نیز تحت نظر این افراد مومن کار آزموده شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: آموزش و پرورش باید نیروی انقلابی و معتقد به نظام تزریق کند و افرادی در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کند.

وی همچنین در بخشی از صحبت‌های خود به یکی از دستورهای نشست مبنی بر ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی اشاره کرد و افزود: در شهر اصفهان شهرداری و آموزش و پرورش با هم توافق و مشکلات حمل و نقل را حل کنند؛ در شهرستان‌ها نیز از طریق شورای شهرستان و فرماندار به عنوان نماینده آموزش و پرورش از ظرفیت محلی خیران و شهرداری‌ها برای پشتیبانی استفاده کنند.

در ادامه این نشست علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان نیز درباره مساعدت به آموزش و پرورش به ویژه برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثناییگفت: سال گذشته مساعدتی شده و امسال نیز این مساعدت ضریب افزایش داشته است.

وی افزود: تعدادی خودروی "ون" توسط شهرداری خریداری شده است که اولویت ۱۰ خودروی نخست مناسب‌سازی برای معلولان است.

به گزارش ایرنا، دستور نشست امروز آموزش و پرورش استان اصفهان برنامه ریزی برای بازگشایی مطلوب مدارس، تحلیل وضعیت نیروی انسانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، برنامه‌ریزی برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی وفق بند(د) ماده پنج قانون بودجه ۱۴۰۲ و طرح موضوعات ارجاعی به دبیرخانه شورای آموزش و پرورش بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha