۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 910
کد خبر: 85225150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قصرشیرین: ایرنا پوشش خبری موثری در اربعین داشت

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه قصرشیرین با تقدیر از آنچه که پوشش موثر خبری خبرگزاری ایرنا در پیاده روی اربعین نامید، گفت: ایرنا بر اساس رسالت حرفه ای خود نقش مهمی در تحولات فرهنگی و جریان سازی سالم رسانه ای دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حجت الاسلام صادق صالحی »در دیدار با سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمانشاه؛ افزود: تحریر خوب و روان و اثرگذاری از ویژگی های اخبار ایرنا است که می توان با بهره مندی از آن در همه حوزه ها اعم از فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بهره گرفت.

وی اضافه کرد: در همایش عظیم و معنوی اربعین امسال شاهد رونق مرز خسروی و پویایی قصرشیرین به عنوان گذرگاه مهم زوار بودیم که بهره گیری از ظرفیت رسانه ای در راستای معرفی قابلیت های منطقه با اثرگذاری اخبار ایرنا اهمیت خود را نشان داد.

وی با قدردانی از عملکرد خبری دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در قصرشیرین بویژه در بحث اطلاع رسانی اربعین و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های منطقه خاصه در حوزه مرز رسمی خسروی،گفت: در کلیت قضیه و بطور عام نیز ایرنا در بحث روایت برتر، جریان سازی خبری و بیان واقعیت ها مرجع و منبع موثق خبری حتی برای دیگر رسانه ها است.
امام جمعه قصرشیرین با یادآوری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت، گفت: تمام اجزای دولت با نگاه هنرمندانه از ظرفیت رسانه ها بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی استفاده مضاعف ببرند.

امام جمعه قصرشیرین: ایرنا پوشش خبری موثری در اربعین داشت
وی همچنین به ارتباط دفتر امام جمعه قصرشیرین با نوجوانان و جوانان منطقه اشاره کرد و گفت: ظرفیت شبکه های اجتماعی و ارتباط با نسل جدید نیز باید مورد توجه رسانه ای قرار گیرد و نباید این عرصه در اختیار دشمن قرار گیرد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق و افزون بر ۲۷ هزار نفر جمعیت جایگاه راهبردی در جغرافیای ایران دارد.

پایانه خسروی در قصرشیرین نزدیک ترین گذرگاه رسمی ایران به بغداد، کربلا و نجف است.

خبرگزاری ایرنا قصرشیرین از سال ۷۹ بصورت رسمی در این شهرستان فعالیت دارد و شهرستان سرپل ذهاب و گیلانغرب را نیز تحت پوشش چتر خبری خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha