۵۳ فضای آموزشی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در استان مرکزی ایجاد شد

اراک - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: ۵۳ فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۹۸۳ میلیارد ریال در قالب مسئولیت‌های اجتماعی صنایع به صورت مشارکتی با دولت در این استان ایجاد شد.

«جواد لنجابی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۳۱۱ کلاس درس و ۴۳ هزار و ۲۲ مترمربع فضای آموزشی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی صنایع به صورت مشارکتی با دولت به تعداد کلاس‌های درس استان مرکزی افزوده‌ شده‌است.

وی ادامه داد: ۱۳ طرح از مجموع این فضاها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارد و ۱۵ طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد و ۲۵ طرح نیز پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی در حال ساخت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: شهرستان دلیجان با ۲۴ طرح و ساوه با ۱۸ طرح بیشترین فضای آموزشی را در قالب مسئولیت اجتماعی صنایع به خود اختصاص داده و کمترین میزان در شهر آشتیان با یک طرح است.

لنجابی اضافه کرد: سه هنرستان، یک سالن ورزشی و یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در قالب مسئولیت اجتماعی صنایع در استان مرکزی ایجاد شده‌است.

وی ادامه داد: مسئولیت اجتماعی تعهدی است که بر اساس آن شرکت از نظر اقتصادی و محیطی رفتاری مسئولیتی داشته و علاوه بر مدنظر قرار دادن تمام منافع ذینفعان خود، برای افراد محیط و اجتماع نیز ارزش خاصی قایل است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: مسئولیت اجتماعی مفهومی است که به موجب آن شرکت‌ها به طور داوطلبانه نگرانی‌های اجتماعی و زیست محیطی را در عملیات تجاری خود مورد نظر قرار می‌دهند.

گروه نوسازی مدارس استان مرکزی در سال ۱۳۵۵ شکل گرفته و در سال ۱۳۷۱ از گروه به‌ مدیریت و در سال ۱۳۷۷ از مدیریت به اداره کل تبدیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha