۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۱۸
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85225251
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در ۲ سال گذشته، ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شده است.

«حبیب الله محبی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در طول ۲ سال گذشته اقدامات و فعالیت های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستاهای این استان شده است.

وی گفت: در ۲ سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به چهار هزار و ۳۲۴ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۷۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان ایلام، افزود: همچنین طی این ۲ سال، مبلغ ۶۴۰ میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه پرداخت شده است.

محبی اضافه کرد: ۲۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض، تحویل پنج هزار و ۱۹۰ تن سیمان و ۷۲۲ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: ۷۵ میلیارد ریال طی این مدت نیز به صورت کمک بلاعوض به اقشار کم درآمد روستایی پرداخت شده است.

وی از پرداخت مبلغ ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای تکمیل واحد های نیمه کاره روستاییان در استان ایلام، تصریح کرد: طی این ۲ سال، ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان ایلام به صورت رایگان بیمه شده اند.

به گزارش ایرنا، استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha