بازاریابی برای محصولات مددجویان زنجان از اولویت‌های کمیته امداد است

زنجان - ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به ایجاد هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی برای جامعه هدف این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: بازاریابی برای محصولات مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد است.

روح‌اله صالحی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: استقلال اقتصادی و درآمدزایی با حمایت‌های لازم برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت از مهمترین برنامه کاری کمیته امداد استان است.

وی با بیان اینکه زمینه فروش محصولات تولیدی مددجویان استان در فضای مجازی فراهم شده است، اضافه کرد: همچنین کلاس‌های آموزشی در حوزه بازاریابی ویژه مجریان طرح‌های اشتغال در استان برگزار می شود.

صالحی همچنین از فعالیت راهبران شغلی خبر داد و گفت: هدف از این کار، ارائه خدمات آموزشی، مشاوره‌های تخصصی، دسترسی به بازار فروش، خرید تضمینی محصولات و بالا بردن راندمان کاری است.

وی از رایزنی با مجموعه‌های فعال در حوزه کسب و کار مجازی برای فروش محصولات مددجویان استان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۱۵۰ غرفه مجازی برای فروش محصولات مددجویان زنجانی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به وضعیت اشتغال ایجاد شده در استان برای مددجویان کمیته امداد، افزود: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان در قالب طرح‌های اشتغال و کاریابی ایجاد شده است.

صالحی گفت: این تعداد شغل در رشته‌های مختلف و پس از برگزاری دوره‌های آموزشی با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد تومانی ایجاد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha