۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85225593
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن در زنجان نیازمند ۲۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تکمیل خدمات زیرساختی و زیر بنایی در سایت‌های نهضت ملی مسکن شهر زنجان نیازمند ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

اصغر اسماعیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تکمیل خدمات زیربنایی در پروژه های غرب شهر زنجان هزار و ۵۶۷ میلیارد تومان و در پروژه های شرق شهر زنجان ۵۳۶ میلیارد تومان هزینه نیاز خواهد داشت.

وی اظهار کرد: تا کنون برای خدمات زیربنایی از جمله آبرسانی، شبکه فاضلاب، برق رسانی، جدول گذاری و احداث مراکز آموزشی در سایت های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده که ۹۲ میلیارد تومان آن در پروژه های غرب و ۵۸ میلیارد تومان نیز در پروژه های شرق شهر بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه اغلب پروژه های نهضت ملی مسکن زنجان در غرب شهر (کوی زیتون) واقع شده است، گفت: پروژه های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان زودتر از غرب شروع شد و طبق برنامه ریزی تا پایان سال جاری ۲ هزار واحد مسکونی در غرب و سه هزار واحد دیگر نیز در شرق زنجان به متقاضیان واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه میانگین پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان حدود ۵۰ درصد است، گفت: از مجموع بیش از ۲۷ هزار واحد مسکونی سهم اداره کل راه و شهرسازی استان بیش از ۱۷ هزار واحد در حال ساخت است و احداث باقیمانده سهم نیز با تامین زمین به ویژه در شهرستان ها در دستور کار قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha