۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85225617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۹۰ متقاضی کردستانی در سامانه جستجوی شغل ثبت‌نام کردند

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تاکنون بیش از ۳۹۰ متقاضی کردستانی در سامانه جستجوی شغل نام نویسی و حدود ۳۹۸ کارفرما هم فرصت‌های شغلی را ایجاد کرده اند.

فرزاد پیشکاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سامانه جستجوی شغل بر بستر فضای مجازی در راستای پل ارتباطی بین کارجویان و کارفرمایان خرداد ماه امسال راه اندازی شد.

وی افزود: متقاضیان کار و کارفرمایان برای درخواست شغل و بکارگیری نیروی کار می‌توانند از طریق این سامانه ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان کاهش زمان و هزینه‌های جست‌وجوی شغل، بهبود و انسجام در عملکرد کاریابی‌ها و در نهایت رشد نرخ اشتغال کشور و افزایش رضایتمندی ذینفعان را از اهداف راه اندازی این سامانه اعلام کرد.

پیشکاری در ادامه از تحقق ۱۳۲ درصدی فرصت‌های شغلی در کردستان طی سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: کمیته امداد، بهزیستی و صنعت و معدن و تجارت در این زمینه عملکرد مطلوبی داشتند.

وی تعهد اشتغال برای سال جاری را در استان ۲۱ هزار و ۵۹۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد، ۱۰ هزار نفر یعنی معادل ۴۷ درصد در این سامانه ثبت شده است.

سامانه جست‌وجوی شغل https://shoghl.mcls.gov.ir محلی است که کارفرمایان برای درخواست نیروی کار مورد نیاز خود به سامانه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام می‌کنند.

همچنین کسانی که کارجو هستند نیز با مراجعه به سامانه، می‌توانند اطلاعات خود را ثبت تا کار مورد نظر خود را پیدا کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha