توقیف محموله ۳۰ میلیارد ریالی قاچاق  و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - توقیف کامیون حامل ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در محور "خرم زال"، دستگیری سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت در خرم آباد، عامل تیراندازی در سلسله سر خط اخبار انتظامی لرستان در روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه است.

توقیف کامیون حامل ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در محور "خرم زال"

فرمانده انتظامی لرستان گفت: مقادیری کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در محور "خرم زال" کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار "یحیی الهی " روز دوشنبه اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق و مفاسد اقتصادی، در محورآزادراه "خرم زال" به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را طی عملیاتی توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو که از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود مقادیری لوازم آشپزخانه خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی در پایان با بیان اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه‌ اقتصادی و اجتماعی جامعه است، از شهروندان تقاضا کرد با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

دستگیری سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: یک سارق حرفه‌ای در خرم آباد دستگیر شد و ۱۴ فقره سرقت مشاعات ساختمانی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ "نبی اله قاسمی" اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مشاعات ساختمانی در سطح این شهرستان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با انجام اقدامات و رصدهای اطلاعاتی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد یادآور شد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با ادله پلیس به ۱۴ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف محموله ۳۰ میلیارد ریالی قاچاق  و اخبار انتظامی لرستان

دستگیری عامل تیراندازی در سلسله

فرمانده انتظامی سلسله گفت: عامل تیراندازی توسط ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد

سرهنگ " محمد بوستان افروز " عنوان کرد: در پی اعلام یک مورد تیر اندازی به سمت منزل مسکونی یکی از شهروندان در شهرستان سلسله، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی دریافتند شخصی با استفاده از تاریکی شب به سمت منزل این شهروند، با سلاح شکاری تیراندازی کرده و سپس به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی سلسله تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی عامل تیر اندازی وی را دستگیر، از محل اختفاء وی یک قبضه سلاح کلاشینکف با خشاب و هفت تیرمربوطه و یک قبضه سلاح وینچستر به همراه ۹۲تیر کشف کردند.

سرهنگ بوستان افروز با بیان اینکه متهم علت تیر اندازی را اختلاف قبلی اعلام کرد خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هر کس به هر نوع امنیت و احساس امنیت مردم را خدشه کار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha