فرماندار: اراده تعامل و همگرایی با نخبگان در فرمانداری هرسین وجود دارد

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار هرسین در نشست با نخبگان و صاحب‌نظران گفت: اراده تعامل و همگرایی با نخبگان در فرمانداری هرسین و مجموعه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد و با آغوش باز پذیرای ایده‌های نخبگان هستیم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «ابوطالب ایتوندی» در دومین نشست با فعالان و متنفذین شهرستان هرسین، برگزاری این نشست ها در بازه‌های زمانی ۲ ماهه را با هدف شناسایی و اولویت‌بندی مشکلات و همچنین ارائه راهکارهای موثر و هدفمند در راستای رفع مشکلات احراز شده عنوان کرد.

فرماندار هرسین گفت: همگرایی عملی مسئولان، نخبگان و صاحب‌نظران با توجه به رسالت‌های آنان از دیگر اهداف این نشست ها است که با عنایت به اجماع نظر موجود این امر میسر خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که بتواند با استفاده از ظرفیت فعالان و صاحب نظران حوزه های مختلف، رافع مشکلات و دغدغه های مردم باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح مصوبات و دستور کار جلسه گذشته پرداخت و بیان کرد: ساماندهی سد معبر، انتخاب شهردار، دفن بهداشتی پسماندهای شهری و زیباسازی بصری شهر هرسین از مهمترین مطالبات مردم است که از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ایتوندی از مهمترین دستاوردهای این نشست را انتخاب یک شهردار کارآمد و متعهد ذکر کرد که با توجه به سیر روال قانونی و اداری بزودی در شهرداری مستقر خواهد شد.

فرماندار هرسین گفت: انتخاب شهرداری کارآمد و متعهد که از مهمترین مطالبات مردم بود با پیگیری‌های انجام گرفته به زودی معرفی خواهد شد.

جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان، تحول آفرینی با جلب مشارکت‌های اجتماعی مردم، استفاده از ظرفیت هیات‌های اندیشه‌ورز، تشکیل کمیته های مختلف به منظور پیگیری مصوبات نشست ، شناسایی ظرفیت ها و اولویت بندی مشکلات از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

شهرستان هرسین در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha