معاون استاندار: حمایت از تولید و اشتغال در اولویت کاری بانک های عامل باشد

کرمانشاه – ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه اشتغال و تولید از اولویت‌های استان هستند، تاکید کرد: استانداری و بانکها باید در کنار هم در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، «عبدالوحید محمدی» عصر دوشنبه در جلسه تعیین، تکلیف و جذب کمک های فنی اعتباری، که در سرسرای جلسات معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: جذب مناسب کمک های اعتباری می تواند به کاهش مشکلات واحدها کمک کند.

وی با اشاره به این که تمام دستگاه های اجرایی استان باید رفع موانع اشتغال و تسهیل در تولید را اولویت خود قرار دهند، گفت: در کنار هم باید تلاش کنیم که پرداخت تسهیلات در استان بهبود یافته و زیرساخت‌ طرح های تولید و اشتغال زا توسعه یابد.

محمدی افزود: کمک های فنی و اعتباری از جمله مهمترین موارد کمک های دولتی به بخش های مختلف به ویژه حوزه صنعت است و می تواند در حل بخشی از مشکلات صاحبان صنایع موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه بانک های عامل باید منابع موجود در بخش پرداخت تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار دهند، اضافه کرد: مدیران بانک ها باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا ضمن مشارکت مالی با سرمایه گذار، شاهد رونق تولید و اشتغال دوباره واحدهای تولیدی باشیم.

معاون استاندار: حمایت از تولید و اشتغال در اولویت کاری بانک های عامل باشد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری عنوان کرد: باید رشد اشتغال در استان را حمایت کنیم که جامعه بتواند از رفاه بهتری برخوردار شود.

محمدی گفت: برای جذب منابع تسهیلات کمک های فنی و اعتباری استان باید با تمام توان تلاش کنیم؛ پیگیریم که منابع بیشتری برای پرداخت تسهیلات استانی جذب کنیم و در این زمینه تا حدود خوبی پیشرفت داشته ایم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در ادامه با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های صنعتی باید به ارتقای اقتصادی، افزایش اشتغال و توسعه منجر شود، گفت: تحقق این امر نیازمند اهتمام جدی مدیران است و باید توجه داشت که همه ما در مقابل آحاد جامعه و مردم مسئول هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha