۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85225999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکیدات رهبر انقلاب به توسعه سیستان و بلوچستان کمک می کند

زاهدان- ایرنا- فعال فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای خاش سیستان و بلوچستان گفت: تاکیدات رهبر معظم انقلاب به رشد، توسعه، عمران و آبادانی استان کمک می‌کند.

محمدامین میربلوچ زهی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار امروز اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب افزود: همان‌گونه که رهبر انقلاب در سخنرانی امروز به آن اشاره فرمودند، در دولت های گذشته در قبال انجام کارهای توسعه‌ای کوتاهی و یا کم توجهی شده و در دولت سیزدهم بسیاری از وعده‌ها مانند پروژه خط آهن خاش به زاهدان و راه اندازی قطار در این مسیر محقق شده، اما بخش بزرگی از طرح‌ها چشم انتظار حمایت‌های ویژه دولتمردان هستند.
وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان قدردان تلاش‌های مسوولان هستند، اما نگاه پر مهر رهبر معظم انقلاب آنان را به آینده امیدوار و دلگرم تر خواهد کرد و اعزام نماینده ویژه از سوی ایشان به استان و پیگیری حقوق و مطالبات مردم و خانواده‌های حادثه دیده هشتم مهر زاهدان و ۱۳ آبان خاش قابل ستایش بود.

این فعال فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای خاش ادامه داد: تقویت ارتباطات میان مردم و مسوولان و ارتقای شاخص‌های وحدت و هم افزایی و پرهیز از عملکردهای شعاری از سوی مسوولان با تذکرات جدی رهبر انقلاب اسلامی میسر خواهد شد و امیدواریم دولتمردان به توصیه‌های دلسوزانه و مدبرانه ایشان عمل کنند.
وی گفت: مردم خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان در سال‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی هیچ‌گاه به خاک وطن خیانت نکرده و وفاداری خود را نسبت به اسلام و میهن نشان داده و در شرایط مختلف همراه و همگام با سایر اقشار ملت بزرگ ایران بوده و در عرصه دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی و شرکت در انتخابات و راهپیمایی‌های مختلف وفاداری خود را به اثبات رسانده و همچنان نیز بر همان عهد و پیمان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha