توصیه‌های رهبر معظم انقلاب گره گشای امور است

زاهدان- ایرنا- امام جمعه مسجد جامع حنفای اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان گفت: عمل کردن به توصیه‌های پدرانه و خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب گره گشای امور بوده و در حوزه‌های مختلف نتایج و پیامدهای مثبتی به دنبال خواهد داشت.

مولوی عبدالستار حسین زهی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان بیانگر نگاه پر مهر ایشان به مردم استان بوده و تداوم این‌گونه دیدارها و نزدیکی بیشتر مسوولان با مردم و آشنایی با دردها و دغدغه‌های اقشار جامعه در مردم دلگرمی ایجاد می‌کند.
وی اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان مردمی بصیر، آگاه و بیدار و هوشیار بوده و عملکرد مسوولان و دولتمردان را به خوبی می‌بینند و قدردان خدمات صورت گرفته هستند، اما همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی امروز عنوان فرمودند اگر به مصوبات دهه ۸۰ توجه و عمل شده بود چهره استان متحول می‌شد بنابراین نیاز است همگان به توصیه‌های ایشان عمل کنند تا شاهد رفع مشکلات مردم در بخش های مختلف باشیم.
امام جمعه مسجد جامع حنفای اهل سنت خاش ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به خوبی مسائل روز سیستان و بلوچستان را تبین کردند که این مساله همت مسوولان را می طلبد تا فرمایشان ایشان را به خوبی عمل کنند.

وی افزود: در دولت سیزدهم بویژه در خاش کارهای بزرگی انجام شده و در حال انجام هست که قابل تقدیر است، اما انتظار می رود به مباحث زیرساختی و توسعه‌ای و تجارت مرزی و رونق دادن به اقتصاد و رفع معضلات بیکاری بیشتر توجه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha