۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۱۴
کد خبر: 85226054
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گروگان ۱۸ ساله در کهنوج از دست آدم ربایان مسلح رها شد

جیرفت- ایرنا- فرمانده انتظامی کهنوج در جنوب کرمان گفت: یک جوان ۱۸ ساله بعد از چهار روز از دست آدم‌ربایان مسلح رها شده و به آغوش خانواده اش بازگشت. 

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی امیری روز دوشنبه اظهار کرد: در پی گزارش یک مورد گروگانگیری در اواسط شهریور در یکی از محله های شهر کهنوج، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی مشخص شد افرادی ناشناس و مسلح اقدام به ربودن پسری جوان از داخل منزلش کرده و با یک دستگاه خودروی پژو به سرعت از محل متواری شده‌اند.

سرهنگ امیری ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی نسبت به شناسایی این افراد اقدام و با هماهنگی قضایی و تلاش های شبانه روزی و همچنین طی رایزنی با سران طوایف، زمینه رهایی و بازگشت این جوان به آغوش خانواده‌اش را کمتر از چهار روز از زمان گروگانگیری فراهم کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به ادامه پیجویی های پلیس برای بازداشت عاملان این عمل مجرمانه اضافه کرد: اختلافات مالی و موضوعات دیگر نمی‌تواند توجیهی برای اعمال مجرمانه خصوصا جرایم خشنی همچون آدم‌ربایی باشد و پلیس با قاطعیت با اینگونه اعمال مجرمانه برخورد می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha