۹۶ طرح آموزشی استان مرکزی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تحویل شد

اراک - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: ۹۶ طرح آموزشی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این استان به آموزش و پرورش تحویل شد.

«جواد لنجابی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: عملیات اجرایی ۱۲۷ طرح آموزشی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی در این استان آغاز و ۳۱ طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصد در حال انجام بوده و بقیه طرح‌ها به آموزش و پرورش تحویل شده‌ است.

وی ادامه داد: تکمیل طرح‌های آموزشی خیرین و محرومیت زدایی، تخریب، بازسازی و مقاوم مدارس، استاندارد سازی سامانه گرمایشی مدارس، تکمیل سرویس‌های بهداشتی مدارس و تجهیز هنرستان‌های استان مرکزی از جمله طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آنها از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان آغاز شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و خیرین در دستور کار این اداره کل بوده و تاکنون ۱۰ طرح تکمیل و به بهره برداری رسیده و بقیه در دست پیگیری و اجرا است.

لنجابی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمین ، تکمیل خوابگاه دانش آموزی دخترانه کمیجان، تکمیل و تجهیز سالن‌های ورزشی مدارس، تکمیل طرح‌های دانشگاه فرهنگیان و تکمیل خوابگاه پردیس دخترانه زینب کبری از دیگر طرح‌هایی است که از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در استان انجام شده‌ است.

گروه نوسازی مدارس استان مرکزی در سال ۱۳۵۵ شکل گرفته و در سال ۱۳۷۱ از گروه به‌مدیریت و در سال ۱۳۷۷ از مدیریت به اداره کل تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha