۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85226331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آخرین مدل گوشی اپل و بررسی ویژگی های آن

۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبر: 85226331
آخرین مدل گوشی اپل و بررسی ویژگی های آن

اپل هر ساله در یک بازه زمانی مشخص از سری جدید گوشی‌های خود رونمایی می کند. در اصل می‌توان گفت این گوشی‌ها آپدیتی از نسل های قبل هستند که با تغییرات وافزونه‌های جدیدی به کاربران عرضه می شود. در این مقاله با آخرین مدل گوشی اپل و بررسی ویژگی های آن آشنا می شوید.

در حال حاضر اگر بخواهیم آخرین مدل گوشی آیفون را در جدول رده بندی این کمپانی معرفی کنیم، گوشی آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و پرومکس آخرین مدل گوشی اپل هستند که این شرکت در سال ۲۰۲۲ از آنها رونمایی کرده است. در بین این سری ها پرو و پرو مکس به دلیل طراحی و ظاهر جذاب دوربین هایشان جزو پر فروش ترین ها قرار گرفته اند که در ادامه مطلب بیشتر درباره آنها توضیح خواهیم داد. البته به زودی رونمایی از سری ۱۵ گوشی های اپل انجام می شود که باید منتظر ماند که با چه تغییراتی عرضه می شود.

۱- ۱۴ پرو اپل آخرین مدل معرفی شده

اپل در رویدادی نسخه جدید گوشی های خود را معرفی کرد که مدل ۱۴ پرو یکی از آنها به حساب می آید. گوشی آیفون ۱۴ پرو علیرغم برنامه و آپشن های نوینی که دارد از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به آیفون ۱۳ پرو دارد. اما اگر بخواهیم به ممیزهای آن با ۱۳ پرو بپردازیم، اضافه کردن ویژگی Dynamic Island را می توان نام برد که جایگزین بسیار خوبی برای ناچ بلند بالای نمایشگر تلقی کرد که در همه مدل های قبل وجود داشت.

طراحی شیک و منحصرانه

ایفون ۱۴ پرو با برخورداری از بدنه نسبتاً سبک و شیشه ای در کنار برآمدگی بیشتر ماژول های دوربین، جذابیت خارق العاده ای را نصیب خود کرده است که همین موضوع سبب شده تا افراد بسیاری خرید آیفون ۱۴ پرو را ترجیح می دهند. جدای از بحث طراحی و ظاهر، اپل با ارتقاء قدرت زوم دوربین گوشی ۱۴پرو، لذت عکاسی را برای کاربران دو چندان کرده است.

ماندگاری باتری

البته اپل در رونمایی از گوشی ۱۴ پرو مدعی شده است که میزان شارژ و قدرت باتری را نیز افزایش داده است که به احتمال زیاد به دلیل چیپست ۴ نانومتری A۱۶ است که در قسمت پایین گوشی قرار گرفته است.

میزان روشنایی صفحه نمایش

این شرکت روشنایی ایفون ۱۴ پرو را نیز تا ۱۰۰۰ نیت افزایش داده است که البته در محتوای HDR تا ۱۶۰۰ نیت هم می تواند روشنایی صفحه را تضمین کند. در نظر گرفتن ابعاد ۶.۱ اینچ با رزولوشن ۲۵۵۶ × ۱۱۷۹ و همچنین پنل فوق العاده OLED، موجب شده تا کاربران در هنگام استفاده با این گوشی با وضوح خیره کننده ای مواجه شوند. لازم به ذکر است ما در صفحه محصول آیفون ۱۴ پرو تمام اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار داده ایم تا در صورت تمایل به خرید ایفون ۱۴ پرو بتوانند با دقت بیشتری ثبت سفارش خود را انجام دهند.

آخرین مدل گوشی اپل و بررسی ویژگی های آن

۲- آیفون ۱۴ پرومکس از آخرین مدل گوشی اپل

آیفون ۱۴ پرومکس از آخرین مدل گوشی آیفون به حساب می آید که بی تردید می تواند از بهترین های اپل باشد. از آنجایی که سری ۱۴ پرومکس اپل آخرین مدل ایفون به شمار می آید قطعا به نسبت دیگر سری های عرضه شده از ویژگی های جالب و کاربردی بیشتری برخوردار خواهد بود.

طراحی ظریف و شکیل

اپل از فریم فلزی و براقی برای ۱۴ پرومکس استفاده کرده است که در کنار قاب شیشه ای پشت هارمونی منحصر به فردی را ایجاد کرده است. این برای محافظت بیشتر از نمایشگر این گوشی، سطح آن را با یک لایه سرامیکی شیلد پوشش داده است که از مقاومت و دوام زیادی برخوردار است.

لذت عکاسی

اپل در گوشی ایفون ۱۴ پرو مکس برای عکاسی بهتر از حسگر Lidar استفاده کرده است که موجب می شود تا کاربران امکان بهترین عکاسی را حتی در نور کم برای خود رقم بزنند. همچنین در ایفون ۱۴ پرومکس همانند مدل پرو ناچ حذف شده است و از Dynamic Island برخوردار شده است که فضای بسیار کمی را به خود تعلق داده است.

میزان روشنایی صفحه نمایش هنگام عکاسی

گوشی آیفون ۱۴ برابر با ۱۰۰۰ نیت است که در محیط پر نور همچون زیر آفتاب می تواند به ۲۰۰۰ نیت نیز ارتقاء پیدا کند. بهره مندی گوشی ۱۴ پرومکس به تراشه A۱۶ Bionic سبب شده تا قدرت باتری آن افزایش پیدا کند و همچنین ماندگاری آن در طول شبانه روز بیشتر شود. البته کارایی این تراشه به گونه ای است که شما حتی می توانید با بهترین کیفیت تصاویر را مشاهده کنید.
قدرت فکوس و لنز دوربین گوشی ایفون ۱۴ پرو مکس از دیگر تمایزات این مدل با دیگر سری های موجود در بازار است. با توجه به وسیع بودن بحث دوربین های گوشی ۱۴ پرومکس، ترجیح می دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر شما را به صفحه محصول آیفون ۱۴ پرومکس در آترین کالا راهنمایی کنیم. از آنجایی که به زودی اپل از سری ۱۵ گوشی های خود رونمایی می کند، می توان گفت مدت زمان زیادی برای باقی ماندن آیفون ۱۴ به عنوان آخرین مدل گوشی اپل نمانده است.

آخرین مدل گوشی اپل و بررسی ویژگی های آن

چه مدل گوشی آیفون بخریم؟

با توجه به اینکه گوشی آیفون ۱۴ از جدیدترین و آخرین مدل گوشی اپل است بی شک با ویژگی های بهتری در اختیار کاربران قرار گرفته است که به سبب آنها کاربران می توانند با برترین کیفیت محتوای خود را مشاهده کنند. با این وجود اگر شما هم از آن دسته کاربران علاقه مند به خرید آخرین محصولات آیفون هستید، لیست قیمت آیفون ۱۴ را در فروشگاه آترین کالا می‌توانید مشاهده کنید و با تمام تمام مدل های این سری آشنا شوید و در صورت تمایل با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، تحویل فوری و بهترین قیمت، سفارش نهایی خود را ثبت کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha